Moi
Oon 12v tyttö kerään poniin.En tiedä että miten saisin kerättyä rahaa.ONKS KELLÄÄ IDEOITA?
Säästö poniin
7
140
Vastaukset
- ei tuu onnistuu
haha ei vittu näitä 12v kersoja jotka haluaa ponin, mihis meinasit laittaa sen, ajattelitko hoitaa sitä joka päivä
- Älä vaivaudu
Meetvurstia saa kaupasta halvemmalla ja helpommalla.
- Suge!!
Jos oikeasti haluat ponin ja kyet pystyväsi huolehtimaan siitä, voit ostaa ponin. Myy kirjojasi, auta kotitöissä, tarjoudu tutun lapsenvahdiksi jne.
- nahkafagotti1
Ota isukilta poskeen. Jos se pari euroa kunnon imutukseta maksais!
- 778777
Ei kannata ostaa 12-vuotiaana omaa ponia. Mietipä nyt - murrosikäsi tuskin on vielä kunnolla päässyt edes käyntiin ja olet sitoutumassa paljon vaativaan eläimeen pitkäksi aikaa. Ei välttämättä mikään viisain temppu 12-vuotiaalle tytölle. Käy jossain tallilla ratsastamassa, jos siitä tykkäät. Omaksi ei kannata noin nuorena ponia vielä laittaa, sillä se on eläin ja vaatii huolenpitoa.
- Ei järkevää...
Minulla on idea, älä osta ponia. Taitaa olla se viisain vaihtoehto.
Mikäli pakosti sen ponin joskus haluat, säästät säästämällä etkä uikuttamalla täällä suomi24 palstoilla, joko ymmärsit? - tohtorisyker0
Paljonko sinulla aloittaja on kokemusta hevosista? Entä tietävätkö vanhempasi mitään hevosista? Haluavatko he hankkia hevosen, sillä heidän vastuulleen se tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319