Moi
Oon 12v tyttö kerään poniin.En tiedä että miten saisin kerättyä rahaa.ONKS KELLÄÄ IDEOITA?
Säästö poniin
7
106
Vastaukset
- ei tuu onnistuu
haha ei vittu näitä 12v kersoja jotka haluaa ponin, mihis meinasit laittaa sen, ajattelitko hoitaa sitä joka päivä
- Älä vaivaudu
Meetvurstia saa kaupasta halvemmalla ja helpommalla.
- Suge!!
Jos oikeasti haluat ponin ja kyet pystyväsi huolehtimaan siitä, voit ostaa ponin. Myy kirjojasi, auta kotitöissä, tarjoudu tutun lapsenvahdiksi jne.
- nahkafagotti1
Ota isukilta poskeen. Jos se pari euroa kunnon imutukseta maksais!
- 778777
Ei kannata ostaa 12-vuotiaana omaa ponia. Mietipä nyt - murrosikäsi tuskin on vielä kunnolla päässyt edes käyntiin ja olet sitoutumassa paljon vaativaan eläimeen pitkäksi aikaa. Ei välttämättä mikään viisain temppu 12-vuotiaalle tytölle. Käy jossain tallilla ratsastamassa, jos siitä tykkäät. Omaksi ei kannata noin nuorena ponia vielä laittaa, sillä se on eläin ja vaatii huolenpitoa.
- Ei järkevää...
Minulla on idea, älä osta ponia. Taitaa olla se viisain vaihtoehto.
Mikäli pakosti sen ponin joskus haluat, säästät säästämällä etkä uikuttamalla täällä suomi24 palstoilla, joko ymmärsit? - tohtorisyker0
Paljonko sinulla aloittaja on kokemusta hevosista? Entä tietävätkö vanhempasi mitään hevosista? Haluavatko he hankkia hevosen, sillä heidän vastuulleen se tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748