Pyhäjärvellä sinisen bmwn naiskuski, ei tarvitse ajaa niin nokka pystyssä kun autokin on yli 20 vuotta vanha.
naiskuski
19
878
Vastaukset
- tosi vaarallinen.
onko se sama, yleensä ajaa sätkä suussa eikä katso oikeelta tulevia,puhuu myös kännykkään ajaessa.
- HEMMO-LAGUUNA
Ei ole sama laguuna-hemmo ajelee niin1
- vahingossa roiskahti
Sinisen bmwn naiskuski se jatkaa nokka pystyssä ajamista ja taitaapa tuo olla paksunakin.
- Ihan oma asia
Eikö sitä jokainen saa ajaa ihan miten haluaa, mitäpä se sinulle kuuluu? Oppis Pyhäkkäätkin pitämään huolta VAIN omista asioista...
- jo on aikoihineletty
Ajaako se päivät pitkät paksuna bmw:llä?
- huolittu
alakerta öljytty
- Audi mies
Tihkuttaako?
- hyvänen aika sentään
sus siunatkoon ja vielä öljytty.
- näppeli
onko sillä vielä sätkä oikealla ja ei katso suuta?
- hahahahah2
onko maha kasvanu?
- PiRripää
kaljanjuonnin ja pillereiden napsimisen välissä arvotaan kenestä tuli isi ;-]
Audi Volvo vai Bmw? - tietimatti1
bemaristi saanut kullirasvaa sisäänsä!
- Audiboy
Polttas vaan enempi tupakkaa ja jois enempi sidukkaa, niin syntys pentu nopeemmin, niin pääsis taas nokkapystösä ajelemaan ympyröiden välejä
- enää en väistä.
joo se sätkä suussa ajelija,katsoisi oikeelta tulevia risteyksessä,saattaa joku päivä kopsahtaa ikävästi.
- hyi vitu,
Onko ikävempää näkyä,kun nainen sätkä suussa.hyi v!ttu
- matsonni1
pemari-kuski näytti vanhalta lehmältä kesällä. minkähän ikäinen on kun kehtaa ajella vielä pilistä? 35? 45?
- samsun2
35-40 vuotiaat on pahimpia pilistelijöitä tällä perskylällä.
Ajakoon jos haluaa, mitä tuosta, ei kai se vielä ole Suomessa rikollista.
Mutta, mutta, minua ällöttää " aikuiset " jotka ajelee autoillaan tupakkaa polttaen ja lapset istuu autossa mukana.
Joko on pöljiä tai sitten inhoo lapsiaan, jompsin kumpsin.- coupe?
Coupe?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181