Elämäni pisimmän yhtäjaksoisen raittiuden vuosipäivän kunniaksi (15 vuotta) muistelin menneitä keskusteluja palstalla ja sain päähäni käväistä katsomassa mitä tänne kuuluu.
Nähty on.
Seuraava juhlapäivä on vuonna 2031, jolloin tulen olleeksi raittiina kauemmin kuin alkoholin käyttäjänä.
Juhlapäivän kunniaksi
12
159
Vastaukset
Onnittelut Tentström-PAV-OPT
ps. kiitos -?- että huomautit kirjoitusvirheestäni.- perse arska
Juhlan kunniaksi korkataan pullo vodkaa ja nautitaan kylmänä!
- t. voipytty
Onneksi olkoon, mukana olen ja joskus kaipaan takavuosien kirjoittajia tänne.
terveisin voipyttyOnneksi olkoon .
Valitettavasti entisten aikojen kirjoittajat eivät käy enää täällä
Palsta mennyt aivan asiattomaksi.Ei enää asiallisia viestiketjuja.
- ex-tissuttaja4
Ainiin. Retkahdin muuten tuossa kolme viikkoa sitten juomaan litran koskenkorvapullon. Tänäänkin join neljä kaljaa. Mutta ei anneta tämän häiritä, dude. Raitistellaan nyt. :)
Wanhan lain täysikäisyyden päivä! Tänään tuli 21 vuotta edellisestä juovuksissaolostani.
- Anonyymi
Kateellinen kumartaa, täällä päässä. Niin ja onnittelut tottakai.
-Kylmis
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt vakion nielevän ylpeytensä ja vilpittömästi onnittelevan ihmistä, joka on ylittänyt itsensä.
-Akat ja Kristian- Anonyymi
Älkää onnitelko aloittajaa liian aikaisin. Mitä jos tulee sukulaisjuhlia, jossa lasten nukkumaan menon jälkeen aikuiset maistelevat tosi kallista viiniä ja kehuu makua?
Miten hitossa kukaan ihminen voi vastustaa tuossa vaiheessa, olit alkoholisti tai et? Kun aikaa on kulunut riittävän paljon alkolla ei ole enää elämässä mitään roolia; addiktio on kadonnut. Etyyli on kemiallinen yhdiste muiden sellaisten joukossa joista en ole koskaan ymmärtänyt mitään.
- Anonyymi
Tentström-PAV-OPT kirjoitti:
Kun aikaa on kulunut riittävän paljon alkolla ei ole enää elämässä mitään roolia; addiktio on kadonnut. Etyyli on kemiallinen yhdiste muiden sellaisten joukossa joista en ole koskaan ymmärtänyt mitään.
Uskotko, että pystyisit vain maistamaan sitä tosi kallista viiniä ilman, että paukahtaa putki päälle?
Minä en pystyisi. Ehkä sinä olet kovempi kaveri. No, ainakin vanhempi. Anonyymi kirjoitti:
Uskotko, että pystyisit vain maistamaan sitä tosi kallista viiniä ilman, että paukahtaa putki päälle?
Minä en pystyisi. Ehkä sinä olet kovempi kaveri. No, ainakin vanhempi.En tiedä. En koe koemaistoa millään tasolla tarpeelliseksi; en mieliteon, en todistamisen enkä minkään muunkaan syyn takia.
P.s. Aktivistiaikananikaan en ollut rypälejuomien ystävä; ohrapohjaiset maistuivat parhaiten, muutkin viljatisleet menettelivät.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846