Onko kukaan lähdössä tuohon suuntaan 19.7? Majoitutaan hotellissa nimeltä Perla, onko kellää kokemusta?
Kultahietikolle 19.7? Perla?
7
455
Vastaukset
- aakoo3
Tultiin 11.7.2013 kotiin Perla-hotellista.Suurin osa hotellin henkilökunnasta ei todellakaan asiakaspalveluun sopivaa porukkaa,ei osata esim.hymyillä eikä tervehtiä.Viikossa ehti kyllästyä aamupalaan,sitä samaa joka aamu,ei edes hedelmiä.Meillä oli puolihoito,käytiin illallisella,se oli ihan ok.Uima-altaalla vuoteet maksullisia,emme itse käyneet altaalla,vaan rannalla.Hotellin ulkoterassilla sai istua silloin vain kun tilasi jotakin.Ei enään Perlaan.
- .Ri
Tänks, hyvä tietää ettei tarvii liikoja odotella. Eipä tuo tuolien maksullisuus haittaa (luettu jo aiemmin). Jtn vikaa noissa äkkilähtö hotelleissa pitää olla ^^ Meil on 410€ lennot, kuljetukset, superior huone, onko mitä eroo tuolla normilla ja superiorilla?
- visitor2
.Ri kirjoitti:
Tänks, hyvä tietää ettei tarvii liikoja odotella. Eipä tuo tuolien maksullisuus haittaa (luettu jo aiemmin). Jtn vikaa noissa äkkilähtö hotelleissa pitää olla ^^ Meil on 410€ lennot, kuljetukset, superior huone, onko mitä eroo tuolla normilla ja superiorilla?
kahvinkeitin ja jääkaappi.
- viime kesänä
Onko Perlassa vielä se papukaija-parka häkissä aulassa? Lähetin sille postitse kiipeilynarun mutta taisivat pitää sitä v...luna. En tajua miksi eivät tee raukalle tarhaa että pääsisi edes vähän nauttimaan ulkoilmasta. Pitävät sitä kuulemma "saundin" takia.
- .Ri
Joo siellä se parka vieläkin kökkii :/ ja aivan hanurista melkein koko henkilökunta!!!
- Juuri tultiin kotiin
.Ri kirjoitti:
Joo siellä se parka vieläkin kökkii :/ ja aivan hanurista melkein koko henkilökunta!!!
Lintu-rukka edelleen aulassa. Sääliksi kävi.
- jees
Olen ollut Perlassa 80 luvulla useita kertoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289