nykyään tehdään pask.ja lastenohjelmia

jokuhvg

Tegnologia on kehittynyt paljon vuodesta 2000 mutta ei lasten ohjelmat. lasten ohjelmista on tullut edellistä huononpia ja huolimattomasti tehtyjä otetaanpa esimerkki vuonna 2003 tmnt teini mutanti ninja kilpikonnat siihen aikaan osattiin tehdä parhaat ohjelmat nykyään jotkut ohjelmat on ihan suoraan sanotusti perseestä revitty verratkaa präkähiiriä ennen ne näytti coolilta mutta nyt joltain pikseli mössöltä. tulevaisuudessa ei koskaan tule olemaan hyviä lasten ohjelmia vanhoja ei vaan voi korvata luvulla 1987 tuli ensimmäinen tmnt jakso ja sekin on parempi kuin mikään 2013 lasten ohjelmista

5

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppi™

totta prätkähiiristä on muuttunu typerän näkösii

• Totta vanhat Turtlesit olivat paljon parempia. Samoin Prätkähiiretkin. Nyky Prätkähiiret on huonosti piiretty, ovat tönkön näkösiä ja huumori on tosi kuivaa. Vanhat Prätkähiiret olivat huippuja sekä piirtotyyli taidokasta verrattuna nykyisiin. Vanhoissa oli kivasti toimintaa ja taistot jännittäviä. Se miksi tykkäsin paljon vanhoista niiden hyvä huumori joka sai todellakin naurattamaan :)

• samasta suolesta

MIksi ne on täynnä pelkkää kiljumista ja rääkymistä? Olisko vaikeaa muuten tehdä 30 min jaksoa alle 10 min aineksista. Älyttömillä äännähtely-osioilla saadaan jaksoon pituutta?

• boyyy97foreveryoung

Niimpä! Vanhat tmnt jaksot ovat mahtavia ja nämä 2003 alkavista kaudet 1-4 mutta siitä eteenpäin paskaa. Samoin ennen oli muumit joka on varmaankin paras lastenohjelma mikä tulee ikinä tulemaan tveestä. Lisäksi vanhat disney leffat olivat loistavia mutta nykyään tehdään pelkkää kuraa esim Itse ilkimys yms.

• Anonyymi

Lastenohjelmien taso on todellakin pudonnu. Puolet tehdään nykyään tietokoneella, äänitykset on surkeita ja aiheet on esimerkiksi jotain sellaisia missä eläimet vaan asuu metsässä? Tiedoksi siis kaikille jotka kaipaisivat hyvien aikojen ohjelmia takaisin: adressit.comissa monia adresseja joilla yritetään saada vanhoja ohjelmia takaisin, mukaan lukien 80-luvun sekä 2000-luvun Turtlesit ja Prätkähiiret. Siellä on lisäksi useampi adressi muumien vanhojen äänitysten palauttamiseksi joko telkkariin tai kauppoihin

Toinen vaihtoehto on myös että laittaa ohjelmatoiveita. Ite oon tehnyt kumpaakin koska myös ”aikuisten ohjelmien” taso on laskenu minkä vuoksi oon alkanu kaivata lapsuusvuosien lempiohjelmii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe