Minulla on seksisuhde ihanan, hellän ja huomaavaisen miehen kanssa.. Seksi on fantastista pari ekaa vetoa, mut sitten miehen vehkeessä ei joka kerta ruuti riitä, laukeaa myös melko nopeasti.. Mulla myös pieni ongelma, koska mulla on joskus hankalaa saada vehje sisälle ja siks varmaan miehelläki lörpsähtää helposti.. Tosin ei kyllä exällänikään lörpsähtänyt vaikka vehkeen laittaminen oli hankalaa toisinaan.. Eli mistä tällanen hankaluus voi johtua..? Kiihotun kovasti ja kostun, mutta vehkeen sisäänbienti joskus hankalaa.. Eli voisiko limakalvot jotenkin aristaa tai jotain.. Erityisesti välilihan alue on kipeä, joskus tulee jopa verta yhdynnän jälkeen. Aattelinpa vaan, että ehkä tarvitsen luotettavan ja turvallisen suhteen missä harrastaa seksiä rauhassa enkä mitään vakihoitoa.. Minulla on todella hankala ero takana ja minulla oli kovin kontrolloiva kumppani eli voisiko syyt olla psyykkisiä...
Gynikselle vai kallonkutistajalle??
lvkhihii
1
312
Vastaukset
- Ehkä miehen
muna on liian iso sinulle - etsi mies, jolla ei ole megakokoa oleva makkara:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337