Hyvät ihmiset,
löytyykö jolta kulta/jostakin vielä se legendaarinen Harri Kahlos -ketju? Joka poistettiin täältä aikanaan.
Legendaarinen Kahlos-ketju
17
8599
Vastaukset
- Ali-ihminen Ranualta
Miten herra H.K (tai no, Harri Kahlos) ehtisi kuvata/skannata dokumentteja hänen voitostaan (jotka hänellä on hallussaan), sillä täälläpäin liikkuu huhu, että hän ei ehdi tehdä sitä, koska imee munaa kanarialinnulta. HUHU SAATTAA TOKI OLLA FIKTIOTA!!!! (?)
- Tsykiatri
Harri Kahlos -ketju on pehmustetun sellin seinässä.
- Hdkdjdks
Mikä helevetti on tämä Harri kahlos
- Anonyymi
Mulla on kuva hänestä mun puhelimessa. Näin hänet, kun olin menossa kotiin. Piti verhoja auki niin näkyi hyvin kun ulkona oli pimeää.
- Kanarialintu
On se fyysinen :D
- Fyysine
Sehän hyvin kommentoi
- Apuaaaaaa
Eikö tuota saada suljetulle muita häiriköimästä?
- Anonyymi
Sanon (tai no en sano ! 😛)
- Anonyymi
Sehän hyvin kommentoi
- Anonyymi
On se vaa nii fyysine !!!!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä Hartsalle kuuluu nykyään?
- Anonyymi
Käveli vastaan Viikin Prisman lähellä. On se fyysinen!
- Anonyymi
Ime persettä kanarialintu!
- Anonyymi
Dol... Ääh??? (😛?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dol... Ääh??? (😛?)
Onko kellään tietoa Harrin nykyisistä elämänvaiheista/voinnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään tietoa Harrin nykyisistä elämänvaiheista/voinnista?
Käykää ylilaudalla katsomassa ketä kiinnostaa, näyttää että vointi ei ole hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää ylilaudalla katsomassa ketä kiinnostaa, näyttää että vointi ei ole hyvä
Sehän hyvin kommentoi !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050