Eturauhassyöpä ei ole ainakaan vielä uusiutunut. Löytyi vahingossa 2008. Tänään kuulin tuloksen.
Hyvältä tuntuu
5
143
Vastaukset
- gfgjffffffh
Ei tänne lupaa tarvitse kirjoittaa,Kukas sinä olet
- Kaunis - Veera
Onneksi älysi lähteä. ei tänne tarvita yhtän miestä lisää. On mukavampi kirjoitella ilman miesten älyttömiä kannanottoja.
- ,m.m.mm..,
Kaunis - Veera kirjoitti:
Onneksi älysi lähteä. ei tänne tarvita yhtän miestä lisää. On mukavampi kirjoitella ilman miesten älyttömiä kannanottoja.
Kyllä tänne kummatkin voivat kirjoitella niin miehet kun naisetkinMiten sinä voit noin ajatella
- Syöpis
Kaunis - Veera kirjoitti:
Olen syvästi pahoillani, että olet joutunut noin raskaasti miesten taholta kaltoin kohdelluksi!
- Syöpis
Onnitteluni arvoista on olotilasi vakiintuminen!
Elin itse pelon hetkiä kymmenisen vuotta sitten kun toimintahäiriön yhteydessä otettiin ko. rauhasesta 7 koepalaa ja tulokset olivat kateissa samat 7-viikkoa.
PSA-lukema 12,7 johtui tulehduksesta mutta sitähän en silloin tiennnyt.
Nyt popsin päivittäin rauhaseeni supistavan ja rentouttavan pillerin.
Suolisyöpäni kanssa olin pettynyt koska olin asennoitunut siten, etteivät 2011 tehtyjen leikkausten jälkimainingit enää heijastuisi suolessa liikakasvun muodossa.
Epävarmuus jatkuu ja kontrollit tihentyvät.
Toivon itse pääseväni suoleni kanssa sinun kaltaiseesi olotilaan.
Onnitteluni!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106