En tiedä oikein mistä on kyse... nuo tarot-kortit ovat olleet minulla kolmatta päivää ja en ole erityistä rituaalia korttien kanssa tehnyt. Minulla on päällimmäisenä murheena ihmissuhdeasiat ja tuosta pakasta vaan tuppaa nousemaan uudelleen ja uudelleen sama kortti, joka kuvaa nykyistä tilannetta erittäin hyvin. Vaikka sen miten sekoittaa.
Kun sitten kysyn korteilta, mitä tehdä jatkossa, kortit neuvovat minulle lepoa ja voimien keräämistä.
Vielä en ole väärää korttia saanut. Lahja, intuitio, sattuma... en osaa sanoa.
Mielenkiintoista...
mies vm 81
1
132
Vastaukset
- sagamar76
Usko vain siihen mitä näet. Kun minä ostin ensimmäiset korttini niin olin vakavassa elämäntilanteessa, ja korttini sanoivat että menee kaikki päin mehtää. Silloin päätin lähteä suhteestani niiden mukaan ja se kannatti.
Kortit puhuvat totta.
Epäilet ja uskot vaikeuksiin. Sinun on vaikea löytää se tasapaino minkä haluat, olet kyllä yrittänyt paljon ja luottanut itseesi. Anna asioiden olla... ota vain se minkä haluat... joskus voi vain olla tilanteessa missä on ja odotta parempia aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289