Sen vaan sanon myös, että älkää hyvät ihmiset menkö Pensar sydiin. Kyllä oli niin karmiva kokemus ruoka/palvelu. Karttakaa kuin ruttoa!
Välttäkää Pansar sydiä
10
406
Vastaukset
- Nkkenndndnnd
Pensar Sydistä ei kokemusta mutta yleensä ei voi kuin ihmetellä ala-arvoista asiakaspalvelua jossain kesäravintoloissa. Esim korpoströmissä tarjoilijat usean kerran olleet happamia ja jos selvästä virheestä valittaa niin vastaus on nyrpistelyä tms. Sesonki on lyhyt, idiotismia ajaa asiakkaita pois huonolla palvelulla.
- Väärä alanvalinta
Suomalainen ei vaan taida sopia palvelualalle. Liian usein ei osata edes katsoa silmiin, kiittää jne. Perusasiat on hakusessa. Asiakas on aina oikeassa on hyvä lähtökohta.
- Tytheifk
Korpoströmistä hyvä kokemus, satuin tässä parina päivänä olemaan sillä suunnalla ja kävin syömässä siinä rantaravintolassa, kaikki toimi hyvin, ruoka oli hyvää ja hintakin ok, niin ja ei mulle kukaan nyrpistellyt, päinvastoin.
Omalla käytöksellä on suuri merkitys siihen millaista palvelua saa.
- Seilari
Samanlainen kokemus meidän perheellä. Kokki tylytti oikein kunnolla kun valitin annoksestani, että minulla on aivan kylmä peruna-annos ja raaka pihvi vaikka pyysin kypsänä. Tällaisen jälkeen koko seurueen ilta tietysti koki pienen kolauksen
- JPPP
Henkilökunnan nyrpeä käytös johtuu useimmiten siitä, että kokkia myöden ovat määräaikaisia. Sesonki päättyy parin kolmen viikon päästä, kuten myös monen työsuhde.
- potpotpotkutvaan
JPPP kirjoitti:
Henkilökunnan nyrpeä käytös johtuu useimmiten siitä, että kokkia myöden ovat määräaikaisia. Sesonki päättyy parin kolmen viikon päästä, kuten myös monen työsuhde.
Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.
- Tarwinisti
potpotpotkutvaan kirjoitti:
Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.
Jos yrittäjältä ei löydy palvelualttiutta, niin Siperia opettaa.
- Kdkdkdjdbd
potpotpotkutvaan kirjoitti:
Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.
Saariston kesäravintoloihin on hyvin vaikea saada pätevää työvoimaa. Pätkätyö ja työpaikka jumalan selän takana, käytännössä pitäisi muuttaa asumaan työpaikan lähelle. Herkkua?
- hyvinkohdeltu
Usein saa sitä mitä tilaa. Monen venekunnan käytös on huonoa, tinkitään ja vongataan. Joten ei pidä ihmetellä jos henkilökunta hieman näpäyttää. Sellaista se on viiden tähden hotelleissakin.
- Jakkakakkaanaanna
Varmaan asiakkaassakin voi olla vikaa mutta jos esim tilaus tullut väärillä perunoilla tai pihvi pyydetty kypsänä ja tulee raakana, tai toisinpäin, silloin ei aleta asiakasta syyttämään. Puhumattakaan jos laskutettu liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259