Moi! Eli oon kohta 17v tyttö ja mulla vaivaa yks asia, mitä en ole raaskinut kysyä mummoltani tai isältäni..
Isäni on adoptoitu ja haluaisin tietää bio mummun ja papan.. Mietein, että onko minulla ( lapsenlapsella) oikeutta ottaa selville omia biologisia isovanhempia ilman, että isäni tai mummoni saisi tietää, se olisi minulle hyvin tärkeää. Vai pitääkö minun vain rohkaistua ja kysyä mummoltani.. Pelkään vain, että hän pettyy ettei ole tarpeeks hyvä mummo.. päinvastoin, mummoni on paras! Mutta olisi ihan mahtavaa myös saada tietää mitä olen perinyt toiselta mummoltani ja papaltani..
En tiedä kirjoitinko tätä oikean paikkaan, mutta toivoisin, että täällä joku pystyisi auttamaan, edes hiukan..
Kiitos jo näin etukäteen..
lapsenlapsi haluaa tietää biomummun ja papan!
k.k.p
1
146
Vastaukset
- ....................
Kysyhän asiaa isältäsi ja mummoltasi, et sinä asiaa, ainakaan vielä, voi ruveta selvittelemään muutoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882