Vai olisiko vakuutuksesta vielä hyötyä?
Riittääkö eurooppalainen sairasvakuutuskortti lontoon lomalle?
2
240
Vastaukset
- 1+1
Vaikea sanoa kun ei ole kristallipalloa... :D Meillä on nuo molemmat. Mä suosittelisin sen vakuutuksenkin ottamista siihen kun kuuluu myös matkatavarat sekä sairaskuljetus takaisin Suomeen jos sitä sattuu tarvitsemaan.
Sillä euroopan kortilla saat NHS:ltä peruspalvelut esim. Walk in Centereistä. Niin ja jos jotain isompaa sattuu niin kyllä ne täällä hoidetaan. Pidä se kortti mukana. Suomeen sinua ei sillä kortilla ilmaiseksi lennätetä eli silloin kaikki hoito tapahtuu täällä. Itse olen NHS:ää käyttänyt moneenkin asiaan ja hoito-palvelu on ollut paljon parempaa kuin Suomessa julkisen puolella (niin ja ilmaista).
Vakuutus kannattaa ottaa aina matkustatpa mihin tahansa maahan. Jos matkustat useamman kerran vuodessa niin ota sellainen vuoden matkavakuutus. Tulee usein halvemmaksi kuin kertavakuutus. Korvaa myös tavaroita, lentojen viivästymisiä yms. hyödyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327