Söpöt kahden kuukauden ikäiset undun poikaset ovat vailla pikaisesti,uutta pysyvää kotia.Tulevat kädelle ja antavat rapsuttaa itseään.Molempia sukupuolia löytyy ja eri värivaihto ehtojakin on.Mukaan myös joitain leluja.h 25e/kpl.Tuontikin voi olla mahdollista. Kiinnostuneet kirjoitelkaa=)
unduja myynnissä!
11
1255
Vastaukset
- Sade
Missähän päin undut olelevat? Et varmaan ihan minne päin vaan lähe niitä kuskaamaan, itse kun olen melko pohjoisessa.
- sani
eli asun lähellä varmaankin kaikkien tuntemaa veljekset Keskisen kyläkauppaa Töysässä.Siitä kuljetusmahdollisuus ainakin lähiseudulle ja melkein viikottain myös Vippulan ja Mänttän suuntaan.
- sani
Kaksi erisävyistä vihreää poikasta odottelee vielä koteja!
- Sandra
Asustelen tuolla Mäntässä päin, en siellä mutta lähellä ja olisin kiinnostunut. Olisiko mahdollista jos antaisit e-mailisi? Tyttöjä vai poikia? Muuta niistä. :) Kiitos,
- sani
Unduja on vielä jäljellä kaksi ja värinä erisävyiset vihreät.Sukupuolista en ole aivan varma mutta toinen on ainakin melko varma uros.Käytiin muute justiin tänään Vilppulasssa=) Kirjoitelkaa! unduli@suomi24.fi
- Miinuska
Moi! Niin onko sulla vielä ne undulaatit myynnissä? missäpäin asut? mä ja mun kaveri ajateltiin et ehkä voitais ostaa ne..siis jos ne nyt on vielä myynnissä....
- undu fani
kiva ajattelin ostaa naaras undun ja kesän alus sit sille poikakavesin joten harkitsen tän ostoo
ilmottelen sit ehkä myöhemmin jos en löydä sopivaa yksilöä(:- 1q2w3e4r5
Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)
- sappara....
1q2w3e4r5 kirjoitti:
Jotenkin voisin kuvitella että kuluneen kuuden vuoden aikana nämä kyseiset poikaset kuitenkin on jo saatu myytyä... ;)
Meillä on poika undu joka kaipailee tyttöystävää. Vielä olisi unduja vapaana? Oltaisi viikonloppuna tulossa sinne Kyläkauppaan joten voisitko pikaisesti viestitellä? samiveikkola@lycos.com
- minä vain
Ja missäs nämä undut asustelee?
- ???????
Päivämäärää 2.9.2004 ovat töysässä asustelleet, poikasilla on ikää nyt jo 6 vuotta. Että ei ihan tuore ilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076