Mikä on se punkkareiden niin puhuttu elämänasenne. Voiko ihminen olla punk vain aatteen takia tuomatta sitä esiin vaatteilla. Ja voiko ihminen olla truu punk ilman että pitää erityisemmin rääkymismusiikista? :O
Asenne?
4
178
Vastaukset
- hippipunkki
Mun mielestä Punk on sitä, että ollaan jollain tasolla yhteiskuntaa vastaan tai kritisoidaan sitä. Mun mielestä punk on sitä miksi sen ite luo. Ite näytän joltain saatanan hipiltä mut kyl mä voin sanoa olevani punkkari.
- willfried82
elämäntapa ja ettei tartte ostaa jotain tiettyä/tehdä jotain tiettyä/digata jostain mistä ns.kaikki ja ettei tartte ryypätä idioottien mukana vappu,juhannus jne.
musa(pukeutuminen vapaa)ja et on tyytyväinen mitä on,ei itke mitä ei ole. - herecomesthesexpistols
ei punk kyllä mitään "rääkymismusaa" ole :D ainakaan minusta. Lempi bändejäni ovatkin mm. Green day, ramones ja sex pistols. Ihan mahtavia bändejä, eikä ainakaan mitään rääkymistä ;)
- Punk'snotdead
Sex pistols (y) Ramones (y) Ja juu punk voi olla joidenkin mielestä rääkymismusaa, itse en muuta kuuntelekkaan kuin punkkia. Vähän liiankin tykästynyt punk musiikkiin ;D Ja elämän asenteesta, on tyytyväinen siihen mitä on eikä ala muuttamaan itseään esmi. sen takia, että miellyttäisi muita. Ollaan jollain tavalla yhdyskuntaa vastaan ja kritisoidaan sitä. (sanottu ylempänä, mutta toistan(: ) Ja se, että olisi punkkari ei tarkoita, että pitäs vetää pää täyteen jotain kamaa joka ilta. Niinkuin monet olettavat. Joka häiritsee minua erityisen paljon. Kiitooos (: Kirjotinpaha taas novellin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012