Artisteja etsitään!
Postaa demosi minulle niin katsotaan sitten saadanko levytyssopimusaikaan:
http://records.i4ware.fi/
Mihin saat kauttani musiikkisi myyntiin? Nokia OVI, Beatport, Juno Download, Spotify, jne.
Artisteja etsitään!
14
595
Vastaukset
- pepe6
Yritin katsoa YTJ-yrityshausta levy-yhtiösi tietoja mutta mitään ei löytynyt. Kuinka monta artistia teillä on? Miten mainostatte artistejanne?
- i4ware Software
Toimin erään Osuuskunnan kautta ja vuoden 2014 alusta saan pääomasijoittajan joten yritys irtaantuu Osuuskunnasta ja muuttuu Oy-muotoon.
Ei ole muita Artisteja vielä kuin minä.
Artisti saa provisiot levyn myynistä josta minä vedän välistä. - i4ware Software
Ja jos sulla on Nokia Lumia -mallinen puhelin voit kuunnella musiikkiani (ei ostopakkoa) Nokia OVI -kaupasta hakusanalla Ma'fer.
Jos käytät Spotifyä voit kuunnella ilmaiseksi (Spotifystä ei tarvitse maksaa):
https://play.spotify.com/album/0V8gnG7fIQ2sNL61Qk6BFV
Tässä Beatport-profiilini:
http://www.beatport.com/artist/mafer/345744
Ainiin ja tämä on sitten vain sellaisille jotka eivät elele yhteiskunnan tuella koska palkaus on provisio lyveyn myynistä ettei tuukien nostamiseeen tule ongelmia. - i4ware Software
Tässä uusin julkaisuni:
http://mixes.beatport.com/mix/art-of-the-scene-18-07-2013/81882
Saa vain kuunnella jos ei halua ostaa!
- vinkkous
En jaksanut kuunnella montaa minuuttia. Samaa yksinkertaista jumputusta koko ajan.
- i4ware Records
Ymmärrän ja ostinkin vähän mainstreamimpaa musiikkia ja tein niistä miksauksen. Eli siinä on erilaisia The Prodigy - Fat of the Land Albumin -biiseistä tehtyjä remixejä ja myös alkuperäisiä.
http://mixes.beatport.com/mix/the-prodigy-tribute-24-07-2013/83464
- Tehkää se itse
Ei jumalauta nyt, yrität viedä rahat välistä tavalla jonka artisti itsekin voi hoitaa?
- rfrrt
Record Unionin kautta saan vain 7,5 %. Joten aika vähän joten mulle on ihan sama teettkö Record Unionin kautta ihan itse.
- smashingvoltage
Hei!
Minkälaista artistia olet etsimässä?
Teen itse elektroonista musiikkia, tällä hetkellä remixaan kun opettelen käyttämään uutta ohjelmaa, Logic Pro X.
Jos kiinnostaa asiallinen EDM (Electro House, Dubstep , Drum and Bass, Trap) niin otappa yhteyttä muhun vaikka viestillä S24ssä tai Sähköpostilla Smashingvoltage@gmail.com
DJ-hommat aloittelen vasta 2014 vuoden alussa ja keikkailut kesällä.
www.facebook.com/Smashingvoltage- smashingvoltage
Mut tosiaan jos sä Record Unionin kautta julkaiset artistien biisit, niin unohda. :)
- i4ware Records
smashingvoltage kirjoitti:
Mut tosiaan jos sä Record Unionin kautta julkaiset artistien biisit, niin unohda. :)
Niin aivan. En itse saa välistä kuin 7,5 % rahoista.
- smashingvoltage
i4ware Records kirjoitti:
Niin aivan. En itse saa välistä kuin 7,5 % rahoista.
Mainonta kyvyt ja yms. muut on kyllä kunnossa itelläkin. Muuten hyvä idea mutta voisit myös perustaa itse oman levy-yhtiön jolla julkaiset.
Ei ole hirveän vaikeeta ottaa yhteyttä Spotifyyn, iTunessiin tai Beatporttiin. :) - i4ware Records
smashingvoltage kirjoitti:
Mainonta kyvyt ja yms. muut on kyllä kunnossa itelläkin. Muuten hyvä idea mutta voisit myös perustaa itse oman levy-yhtiön jolla julkaiset.
Ei ole hirveän vaikeeta ottaa yhteyttä Spotifyyn, iTunessiin tai Beatporttiin. :)Mainonta ei ole vaikeaa. Tarvitset vain Facebook-sivun ja SoundCloud Pro-tilin. Sitten vain halitusti erimaihin Facebook kampanja ja saat noin 50 € 2-4 päivässä yli 1000 tykkääjää ja n. 40000-50000 kävijää ja Record Unionin kautta saat 92,5 % kassavirrasta joten 100-1000 € tällä metodilla kassavirtaa itselle ei ole mikään mhadottomuus.
Yritystä ei kannata perustaa ilman osakkaita ja vasta sitten kun tulot ovat 100 % varmat loppuelämksi ja yrityksen tilauskannat varmat pitkäsksi aikaa. Osakeet pitää jakaa niin että itsellä 35 %, jos on työkyvyttömyyseläkkeellä ja muile osakkaille annetaan loput ja osakkaita pitää olla 3. Tällöin voin elellä 730 € / kk työkyvyttömyyseläkelläisen tulorajalla ja Kanasan eläkkeellä Takuueläkkeellä Asumistuella ja vuoden lopussa nostaa osinkoja ilman, että minun tarvitsee katkaista eläkeputkea. Vanhuuseläkkellä ei ole TEOSTOn mukaan tulorajaa joten silloin kanattaa liittyä TEOSTO:n. - spssk
i4ware Records kirjoitti:
Mainonta ei ole vaikeaa. Tarvitset vain Facebook-sivun ja SoundCloud Pro-tilin. Sitten vain halitusti erimaihin Facebook kampanja ja saat noin 50 € 2-4 päivässä yli 1000 tykkääjää ja n. 40000-50000 kävijää ja Record Unionin kautta saat 92,5 % kassavirrasta joten 100-1000 € tällä metodilla kassavirtaa itselle ei ole mikään mhadottomuus.
Yritystä ei kannata perustaa ilman osakkaita ja vasta sitten kun tulot ovat 100 % varmat loppuelämksi ja yrityksen tilauskannat varmat pitkäsksi aikaa. Osakeet pitää jakaa niin että itsellä 35 %, jos on työkyvyttömyyseläkkeellä ja muile osakkaille annetaan loput ja osakkaita pitää olla 3. Tällöin voin elellä 730 € / kk työkyvyttömyyseläkelläisen tulorajalla ja Kanasan eläkkeellä Takuueläkkeellä Asumistuella ja vuoden lopussa nostaa osinkoja ilman, että minun tarvitsee katkaista eläkeputkea. Vanhuuseläkkellä ei ole TEOSTOn mukaan tulorajaa joten silloin kanattaa liittyä TEOSTO:n.voi jeesus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096