Iloinen ja reipas au pair etsii perhettä!

tuleva_aupair

Moi!

Täällä kirjoittelee 18-vuotias nuori nainen Joensuusta. Valmistuin nyt keväällä 2013 ylioppilaaksi ja ennen opintojen jatkamista yliopistossa haluaisin toteuttaa yhden suurimmista unelmistani ja lähteä vuodeksi au pairiksi. Iso-Britannia on suosikkimaiden listalla, mutta oikean perheen kohdalla oon kyllä valmis lähtemään muuallekin. :)

Lastenhoitokokemusta miulta löytyy runsaasti ja voin taata hyvät suositukset. Oon ollu vahtimassa hyvin eri-ikäisiä lapsia (1 - 12v) ja oon tehny myös viikon pituisen työharjoittelun päiväkodissa. Olen myös kolmesta lapsesta vanhin, joten oon aina toiminu lapsenlikkana omille sisaruksilleni.

Tykkään ihan hirmusesti lapsista ja osaan toimia todella luonnollisesti kaiken ikäisten kanssa, miulla on hillitön mielikuvitus eikä miulta lopu ideat kesken! En oo myöskään avuton kotitöissä, tykkään pitää paikat siistinä ja osaan laittaa ruokaa reseptien avulla. Itestäni voisin sanoa sen verran, että oon aika down-to-earth tyyppi, tykkään olla raikkaassa ulkoilmassa ja lukea kirjoja. En koskaan saa tarpeekseni uusista paikoista ja uusista kuvioista, enkä todellakaan tykkää istua sisällä tekemättä oikein mitään!

Jos kiinnostuit, niin ota ihmeessä yhteyttä suoraan sähköpostitse (mkormilainen@gmail.com)!

1

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa1

ootkos saanu yhteydenottoja jo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe