Olen ohjastanut nykyistä autoani eli diesel Ventoani (aaz) -96 15 vuotta. Kuitenkin nyt taitaa olla eron hetki pohjan ym. ruostumisen takia. Asuin pitkän hiekkatien päässä joten auton jokapäiväinen pesu ei luonnollisestikaan kiinnostanut, joten otan ruostumisen kyllä ihan omaan piikkiini. Auto on toiminut teknisesti erittäin luotettavasti, kertaakaan ei ole jättänyt niinsanotusti tien päälle. Uusinut olen laturin, kytkimen, akun, virtalukonpohjan ja renkaiden laakereita.Ovien lukot talvella tietenkin reistailivat mutta niihinkin löysin toimivat konstit. Autolla ajettu lähes 400000 ja moottori ei vielä kuluta öljyä kuin nimellisesti. Kysymys onkin sitten onko Volkswagenilla nykyisin yhtä laadukkaita autoja. Ikää alkaa olla ja en haluaisi jatkuvasti juosta korjaamoilla kun ei ole nytkään tarvinnut tehdä. Suositus seuraavasta Volksvagenista tai jostain muusta. Mielellään diesel kun niihin olen tottunut.
Ventomies valinnan edessä
Vento 62
1
137
Vastaukset
- mercedes w204
C-sarja 200 Cdi automaatti kestää varmasti. Siinä ei ole vw DSG ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197