Olen muuttamassa kahden kuukauden kuluttua kahden poikiani (10v. ja 1v.) kanssa Egyptiin, Hurghadaan ainakin seitsemäksi kuukaudeksi. Mitä minun pitää osata ottaa huomioon, mitä asioita hoitaa jne. Kaikki vinkit ovat myös tervetulleita! :) Nyt alkaa iskeä jo pikku hiljaa paniikki! :D
Muutto Egyptiin, mitä pitää osata ottaa huomioon? Help! :D
7
816
Vastaukset
- höpsö
nostan :)
- hyi mikä maa
Varmaan tulee ottaa huomioon, että voi lähteä nirri kyseisessä maassa asuessa.
- buahahahaaa
On noita naisia vaan moneksi, huoh, miehen takiako sinne änkeät, ei jessus sentään.
- egypti rules
Ei tarvitse ottaa mitään huomioon, senkun pakkaat penskat ja tavarat ja tervemenoa.
- kiitoskiitosjonyt
Olipa hyvä, että älysit kysyä neuvoa täältä. Kiitos jo etukäteen, ettet tehtailisi näitä aloituksia enää,
- hukehuu
Jokohan ap muutti Hurghadaan, vai menikö pupu pöksyyn.
- Anonyymi
Johan on kommentteja. Siellä varmasti nainen säilyy paremmin hengissä kuin Suomessa nyrkin alla. Naista kunnioitetaan, tottakai riippuu siitä miten kyseisessä kulttuurissa käyttäydyt.
Itse saanut hyvin kunnioittavaa käytöstä, minua luullaan business naiseksi jo pukeutumisen vuoksi
Viisumi pitää hakea suurlähetystöstä, matka viisumi ei riitä. Paljon siellä ulkomaisia asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846