Yritin lähettää Ylen kanavalle viestiä: "En halua katsoa televisiostani ylen kanavalta tulevia venäjän kielisiä uutisia. Voitaisiinko tämä asia nyt jollakin tavalla hoitaa niin, että voisin katsoa maksamallani yle-verolla juuri niitä kanavia ja uutisia, joista olen valmis veroa maksamaan eli ainoastaaan suomenkielisiä uutisia ja muita suomenkielisiä / suomen virallisen kielen mukaisia ohjelmia? Suomessa oleilevat venäläiset voivat varmasti maksaa haluamistaan uutispalveluista itse. Jotta kyseiseen uutiskanavaan eli ylen palautekanavaan olisi voinut jättää viestin, piti ilmoittaa ensin montako kulmakarvaa ihmisellä on ja sen jälkeen mitä terävää siilillä on:)!!! Onko tämä vitsi vai onko ylekin siirtynyt venäläisomistukseen? ... Koittakaa itse!!!
Venäjänkieliset uutiset
kuusi61
4
104
Vastaukset
- URPOko44
Ne voi jättää katsomatta.
T:YLE - snorsoppan till dig
Puhut järkeä.venäläisten uutisten siaan voisi lähettää ruotsinkieliset uutiset ylellä,ja vaikka lyhyen tietoiskun ruotsiksi.Ruotsinkielisiä uutisia on niin kovin vähän.Kun seuraavan kerran viestität ylelle,niin mainitse toisesta kotimaisesta kielestämme.
- salakavala ujutus
Ihmettelen myös MIKSI näitä pitää lähettää täällä, eihän venäjä ole edes virallinen kieli Suomessa.......eihän?!
- toisinajattelija
suomen toinen kieli voisi mieluummin olla venäjä siitä varmasti kansalaiset hyötyisivät kielenä enemmän kuin ruotsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164