1. Halla-aho piti saada persuihin. Toteutui
2. Halla-aho piti saada eduskuntaan. Toteutui
3. Halla-ahon ympärillä surraavaa epämääräinen hommareinosakki piti pelata nakkikioskille pysyvästi. Toteutui
Nämä palvelut tilasi Halla-aho itse.
4. Rasistien hyvin epätodennäköiselle, mutta teoriassa mahdolliselle järjestäytymiselle piti lyödä kerralla pysyvä stoppi. Toteutui.
Tämän palvelun puolestaan tilasi Sisäministeriö.
Tässä koko kuvio lyhyesti ja yksinkertaisesti. Kuittaan tuota pikaa Facebook-profiilissani, että tämä viesti todellakin on minun kirjoittamani, niin voitte lopettaa typerän jahkaamisenne asioiden kulusta lopullisesti.
T: JM-K
Näin se siis meni
Päällikkö ihan itse
3
95
Vastaukset
- Päällikkö ihan itse
Sisäministeriön toisesta tilauksesta jätin pois valkosipulin. Källitin. Olen ovela.
- Päällikkö ihan itse
Kuittaan tietysti ihan pian Facebookiin. Olenhan päällikkö, joka källittää. Källittävä päällikkö. Joka kuittaa ja källittää.
- 12+7
Päällikkö kuittasi juuri facessa ylläolevan viestin lähettämäkseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244