Olen 42 v. Keskenmenon (lääkkeelliset hoidot kaavinta) jälkeen en näytä enää raskautuvan. Voisiko hoidoista olla apua vai onkohan keskenmeno vaurioittanut kohtua liikaa? Ultraäänessä kohdun limakalvo on hyvän paksuinen. Saako hoitoja vaikka minulla on jo kaksi lasta? Miehellä ei yhtään. Pitääkö maksaa itse?
apua?
2
110
Vastaukset
- hoid.
Pitäää, pitää maksaa itse. Tuskin kaavinta on vaurioittanut kohtua, sen sijaan 42 vuotiaana ei enää niin vain raskauduta.
- Itse maksat viulut
Totta kait pääset hoitoihin, mutta mielestäni et enään pääse kunnalliselle jo ikäsi takia ja sinne on pitkät jonot. Sun aika menee muuten jonottaessa.
Mutta hopi hopi yksityiselle, Kela korvaan 43 ikävuoteen jonkun prosentin, mutta se on aika pieni prosentti. Samalla sut ja mies tutkitaan, että missä vika. Ja totta kait itse maksat viulut, kukas muukaan?! Ei ole muuten mitään halpaa homma....
Vaikka olet 42 voit hyvinkin raskautua, mutta raskaaksi tulemisen prosentti laskee kyllä rutkasti 35 vuoden jälkeen. Minä tulin raskaaksi 41 vuotiaan, eli ainakin toivoa sulla on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337