Löytyykö Pääkaupunkiseudulta nettiradioharrastuksesta kiinnostuneita, aikuisiän saavuttaneita henkilöitä? Mieluiten 25-40v
Olen suunnittelemassa virallisen Radioaseman pystyyn laittamista, mutta ensin pitäisi varmistaa että tähän "asemaan" tulisi myös muita "työntekiijöitä!"
Heti alkuun pitäämuistuttaa että kyseessä ei ole työpaikka kun palkkaa ei tule. Mutta jos kaikki alkaa rullata hyvin niin kukaties tulevaisuudessa KISS-FM ja muut soittolistaradiot ovat vain itikanpieru avaruudessa verrattuna "meihin!" :)
(ok, vitsi vitsi)
Eli jos luulet osaavasi juontaa, ja puhua joskus jopa vaikkei ole mitään asiaa niin tarkista vielä musiikkisuuntauksesi... eli jos ns. "massamusiikki" ei ole sinulle sydämen asia niin ota yhteyttä minuun meilitse:
avradiosuomi[Ät-Merkki]gmail.com
Mieluiten yhteydenotto päiväsaikaan klo 14-18 numeroon 041-7745 718
Kuuntele lähetyksiä jo nyt tiistaisin ja torstaisin klo 20.00 alkaen ja lauantaisin iltapäivästä iltaan osoitteessa http://av-radio.dy.fi
Radion tekemiseen tarvittavat laitteet löytyy täältä mutta varsinainen broadcaster-ohjelma päivitetään lailliseen versioon vasta jos halukkaita löytyy.
En yhtään pelkää sanoa julkisesti että nykyinen tuli erään läppärin mukana ja olen käyttänyt sitä .D
Terveisin
Av!
Löytyykä PK-seudulta Nettiradioharrastuksesta kiinnostuneita?
Av-Radio
3
73
Vastaukset
- Bv-Radio
Kuuntelen av-radiota ja voin suositella.
- CosaNostradamus
Et taida olla mikään pentu enään?
- Av-Radio
No on mittariin tullut jo yli 40v!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219