onko porissa vapaana miestä ikä 35-40 joka lähtis mun kans sokkotreffeil....
olen 32 vee yh-äiti...167cm. 70kg.. en mikään missi,mut en nyt ihan seinästäkään revitty iha tavis muija,,,
moikka
12
297
Vastaukset
moi täällä olis 33v mies vapaana sokkotreffeil ilmoittele ittestäs
- elviira3
moikka karikr,mä ihan uskallan antaa mun sähkäri os,,, laita sä omas jookos,,ja noi muut saa men ihan yksikseen krokseineen torille,,,en mää nyt nii epätoivonen oo ;)
paivi_45@suomi24.fi
- ei lapsia
YH:t ei kelpaa
- Juusojunttila
En mää tierä, jos nyt jouran lähtemään kun äite ei oo vielä pessyt mun sukkia ja alkkareita. Kastuivat vähän jazzeilla kun putosin märkään liejuun.
Eikäs Loiro on vähän mun näköseni? - Jelppikone
Koska tuo karikr ja elviira kuitenkaan eivät ota oma-aloitteisesti toisiinsa yhteyttä niin autetaan hieman.
Teillä kahdella on treffit keskiviikkona 24.7
Tapaatte toisenne porin torilla siinä 3 ukkelin patsaan penkillä.Tuntomerkiksi jokin keltainen vaateparsi tai vaikka kukka napinläpeen tms kunhan se on keltainen.
17:00 on hyvä aika molemmat päässeet töistä ja tunnissa kerkeää kyllä käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet.
Käykää vaikka syömässä, lähellä on hyviä ravintoloita.
Tsemppiä ja pitäkää hauskaa!- ValitettavastiTosi
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
- KeltanenPipoKlo17
ValitettavastiTosi kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
- ravintolaan vain
KeltanenPipoKlo17 kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin! - Töiss
ravintolaan vain kirjoitti:
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin!Ainakin se työtön löytyi
- mene töihin :)
Töiss kirjoitti:
Ainakin se työtön löytyi
Tietokoneduunia mulla, entäs itselläs? Työtön kun on aikaa kirjoitella aamuyhdeksältä?
miks et vastaa enään
- spostiiiii
Sähköpostitelkaa toisillenne.Ei kannata viestitellä tälle palstalle kun täällä on aina jotain typeriä vastauksia väellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058