CMX ei ole metallia eikä puhdasta rokkia vaan jotain

Juhafriikkikauhee

sekamelskaa, yhdistelmää metallista, raskaasta rockista, popista, iskelmästä ja taidemusasta(proggressiivinen rock) sekä punk rock genre.

CMX ei petä koskaan sillä tää heijän uusin levy nousi mun listoillani heijän kautta aikain kahden parhaan albumin joukkoon.

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkyjen pitelijä

Joo,CMX on hmmerikoisin,omalaatuisi,ei muodin,levy-yhtiöiden jne asettamissa muoteissa.20v ollut tosifani ja aina ne tekee hemmetin hyvää musaa,kiehtoo mua tosi paljon.toki suomalaisissa Kotiteollisuus(perus hevirokkia,upeilla teksteillä),YUP(monenlaista musaa,upeat tekstit.Alanko,kaikkine bändeineen.sit tietenkin rokista Ganes on Ganes,aina.ja Irwin on ns.iskelmäjtuista ehdoton suosikkini,saispa cmx fanien kans keskustelua aikaseks.ois jees:)

• X MÄN SEE

CMX ei ole ollut vuosiin mitään muuta kun kopio itsestä.
      olin aiemmin kiihkeä cmx fani mutta yhtäkkiä sain tarpeeksi.
      AW o puheiltaan kun teini angstin esimerkki.
      koko instituutiosta. 90% musasta on kopiointi muilta ja kansa luulee että on parempi kun beatles.
      samaa tekotaiteellista jynkytystä ja muka syvällisiä tai romanttisia , mystisiä sanotuksia-
      ihan kökköä, söi itsensä
      ja luuli jäävänsä historiaan jonain proge kuninkaana.
      ei keksi mitään uutta, RAHASAMPO yrjänälle ja kum
      mppaneille.
      tajuaisi lopettaa. enne kuin maineesta ei ole mitään jäljellä.

• Juhafriikkitrolli

Täh? hmm.... monipuolisen musiikin ihmisiä koko ryhmä.
        Biisien rakenne kulkee aikalailla samassa mut esim tää uusin CMX;n levy on siinäki mielessä hyvä että se on perus CMX;ää johon on yhdistetty tarttuvat kertosäkeet.

CMX;n parhaat levyt ovatkin Aion, tämä uusin Seitsentahokas sekä Aura vuosimallia 1994.
        Myös se originaali eka levytys Kolmikärki on kova sana(HC punkkia).

Eihän ny7 helkkari saisi Beatlesiin ihan verrata mut sen mä dsanon että ei paljoa huonompaa ko Beatles, jopa yhtä hyvää mut ei ainakaan parempaa.

Tiedätkö myös semmosen faktan että pelkkä suosio(Beatles) ei kerro välttämättä koko totuutta sillä on olemassa bändejä/artisteja jotka ei oo niin suosittuja mutta voivat silti olla ihan valioluokkaa.

Tällaisia on mm CMX, YUP, Hector, Wigwam, Hanoi Rocks, Hurriganes ja Eppu Normaali.

• yuuuppiii

mutta nuohan, CMX, YUP, Hector, Wigwam, Hanoi Rocks, Hurriganes ja Eput ovat suosittuja ja silti eivät ole valioluokkaa soittotaidoiltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7750
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4831
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3513
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe