Töykeämpää henkilökuntaa saa etsiä - Hotelli Kimmel Joensuu

matkustajat2

Monta monituista kertaa kokoustanut Sokos Hotelli Kimmelissä sekä istunut
iltaa useammin kuin kerran sekä käynyt syömässä ko. paikassa. En yksin vaan aina seurassa ja suuremmassakin. Yksi asia on pistänyt merkille vuosien varrella:
ylimielinen palvelu sekä hotellin puolella (ei veinattu saada huonetta kun oltiin vähän liian itsenäisiä), hotellin yökerhossa heinäkuussa 2013 launtaina oli kaikkiaan 7 asiasta ja meitä pari henkilöä noita maksavia asiakkaita. No annoimme palautetta ja kyselimme missä kaikki ovat? Vastaus oli "voitte mennä kotiin jos palvelu ei miellytä" - ja kutsuttiin vahtimestari paikalle, että tämä porukka tekee sitten lähtöä. No eihän siinä sitten kun rahat viemään muualle. Itse paljon matkustavana ja samoin kaverit pistimme merkille jo pitemmän aikaa tuon töykeyden, ylimielisyyden jota kyseinen Hotelli-Ravintola kokonaisuus Kimmeli edustaa. Emmekä käytä rahaa vain satasi vaan vuodessa huomattavan paljon kun
matkailemme ja liikumme. Joensuussa emme koskaan majoitu Sokos Hotelleihin. Viemme rahat sinne missä saamme palvelua. Ehkäpä henkilökuntaa pitäisi vaihtaa tai sitten hotellin johtoa! Terveiset vaan Kimmelin johdolle.

13

6774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael12345

      Täysin samat kokemukset. Olen myös viettänyt ko. Hotellissa aikaa paljon, mutta enään en tuohon paikkaan mene ikinä.

      Mitä ihmettä paikalle on tapahtunut?

    • dfghdfjdfj

      Jos siellä palvellaan vain maksukykyisiä asiakkaita DD

    • jns jns ookoo

      Varasin pienen huoneen kahdelle hengelle. Palauttaessani huonekortteja respa ihmetteli suureen ääneen heidän henkilökunnan kesken ihmetelleen miksi 2 ihmistä haluaa 1 hengen huoneen..... no se ei heille kuulu jos maksan kaikista majoittujista. Tää oli ainoa kerta kun on tullut huonoa asiakaspalvelua. Muuten tykkään käydä kimmelissä, esim. siksi kun siellä on omat kerroshoitajat, ja sen huomaa... hotelli on siisti. Eli kiitos hotellinjohdolle, etteivät ole ulkoistaneet kerroshoitajien työtä, ja kiitos kerroshoitajille...
      Ihmettelen, miksei sokoshotelli ketju voisi päättää, että jokaisessa hotellissa on talon oma henkilökunta. Joskus oon muualla sokkarissa siivotuttanut huoneen uudestaan, kun on ollut likaista ja pölyistä. Eikä paljon houkuttele sekään, että wc-harjat lojuvat kerroksien käytävillä kun on menossa majoittumaan hotelliin....

    • ylimieliset asiakkat

      Katsokaa itseänne peiliin. Ylimieliset asiakkaat jotka luulevat olevansa parempia kuin muut...ja käytöskin on sen mukaista. oikein että kutsuttiin vahtimestari paikalle,eikä teidän p... nuolesleltu niin kuin muualla. Nämä niin sanotut kuninkaat pitäisi jo käännyttää ovelta takaisin omaan valtakuntaansa.

    • JJwasThere

      Kävin syksyllä -13.
      Respan "tytön" käytös oli surkeaa.

      Muilla mm. ravintolassa ja kerrossiivojalla ihan ystävällistä.

      • iiiiio

        portsarit siellä on aina ollu ihan pellejä


      • Gloria29

        portsarit on olleet aina todella töykeitä! hekin ovat asiakaspalvelussa ja edustavat kyseistä
        paikkaa...Joensuussa on kivojakin paikkoja. S-ketjun pitäis ja knannattais ottaa asiaa esille
        kokouksissaan..


    • Miepävaan

      Kirjoitusvirheistä päätellen ei asiakkaankaan tasokaan kummoinen..

    • Mie.myös

      Hotelli/Ravintola Kimmel on ollut perustamisestaan lähtien tunnettu epäystävällisestä henkilökunnastaan. Tosin Joensuun ja ylipäätään Pohjois-Karjalan asukkaatkin ovat kuuluisia vittumaisuudestaan.

    • Majoittuja

      Olisit mennyt joen toiselle puolelle.. Joensuussa on muitakin hotelleja kuin S-ryhmän Kimmel.

      Suomessa asiakaspalvelutehtävissä olevat luulevat olevansa asiakkaan "herroja" - vaikka he ovatkin maksavan asiakkaan "renkejä".

      Itse annan ahkerasti palautetta hyvästä palvelusta, mutta rohkenen myös sanoa suoraan, jos asiakaspalvelu tökkii. Ylimielinen asikaspalvelija saisi vaihtaa alaa!

    • Elevyn

      Olen samaa mieltä. Vielä vuonna 2018 melko tylyä kohtelua ja ylimielistä asennetta saimme osaksemme ravintolan ja yökerhon puolella Eivät ole ottaneet opikseen, En suosittele ko. paikkaa kenellekään,

    • inttu

      Viikko sitten yövyin Kimmelissä. Annoin aamulla respaan palautetta liukkaasta kaltevapohjaisesta kylpyammeesta, jossa itseni teloin kaatuessani suihkussa. Respa: ''JOO, on siitä joku toinenkin paluautetta antanut, pistän viestiä eteenpäin!'' EIKÄ VARMAAN PISTÄNYT ja asia/amme on vuosikymmeniä vanha ja alkuperäinen! Ravintolan pöydät ja tuolit ovat kyllä tuunauksen tarpeessa! Ruoka oli ihan kelvollista.

      • Anonyymi

        Kiukkuisen näköinen äijä ruokapuolella ei ainakaan paranna julkisuuskuvaa..Muu palvelu on ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe