Harvoin näkee vielä nykymaailmassa että joutuu maksamaan turhasta, sellaisesta jota ei käytä.
Miksi Vesikossa kuntosalille menijä jotuu maksamaan myös uimisesta?
Olisi helppoa tehdä palvelun käyttäjälle hinnasto käyttämänsä palvelun mukaiseksi . Alakerran pukuhuoneet mahdollistavat kontrollin. Miksi kuntosalia käyttävät laitetaan maksamaan uinnista aiheutuvia kustannuksia?
Vesikon palvelu/hinta
6
364
Vastaukset
- Samaa Mieltä
Nyt maksu on kohtuuton kuntosalilla käynnistä, oliko jotain 6,70 :(
- Eri mieltä
Älkää sitten käykö!
- kuntosalimies
Käykää BBGymil. Asiallinen paikka.
- kuntosalli
kävin pp-kymillä, mutta huonompi oli uida kuin vesikossa. Kylmempi vesi, ja altaissa liikaa uimareita.
Vesikon hinnat on tosiaan nousseet tänä vuonna, uintikin iltapäivällä ja illalla jotain neljä euroa, huh huh. Itse käyn siellä vain kun on pakko, ennemmin Rantakylään tai Kuntohoville, joka on kylläkin vielä kalliimpi paikka.
- mikäs mättää
Onko kyseinen liikuntatoimi verovaroja nauttivaa? Saman hintainen mitä yksityinen puoli, mistä johtuu ja mitä veroilla saa liikuntatoimelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927