Moi!
Olen hakemassa ensi vuonna kauppakorkeaan ja nyt olisi välivuosi edessä. Onko kokemuksia Työväen akatemiasta tai Heosta ? Kumpaan kannattaisi ennemmin hakea kauppakorkeaa ajatellen?
Kiitos:)
Työväen akatemia / HEO
5
465
Vastaukset
- mietinvain
Niin ja olisko avoin yliopisto parenpi vai huonompi vaihtoehto näihin kansanopistoihin verrattuna?
- irmeli7
molemmissa, akatemiassa ja heo:ssa, voi suorittaa avoimen yliopiston opintoja koulun omien tuntien lisäksi. vaikka kansaopistoissa on aika kalliit lukuvuosimaksut, kannattaa muistaa, että siellä opiskelu oikeuttaa opintotukeen ja opiskelija-alennuksiin, joita ei saa, jos opiskelee vain avoimessa yliopistossa. lisäksi on mahdollista, että kansanopistossa hintaan sisältyy myös valmennuskurssi keväällä, mikä kannattaa ottaa huomioon.
- munkkipossu76
työväenakatemiaan
- muikkupuikku
Onko kellään tietoa koska saa tietää työväenakatemian asuntotilanteesta?
- eeaa
lähetä sinne s.postia niin vastaavat.. itse mietin että voiko huoneesta luopua kesken lukuvuotta jos haluaakin muuttaa omaan kämppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319