Olen hankkimassa parta-agamaa ja tiedustelin tuttavaltani, tietääkö ketään kasvattajaa. Kuulemma on muutamia kasvattajia ja yksi varteenotettava asuu lähellä Helsinkiä mutta kuulemma pitää liian pienissä terraarioissa liskojaan. Kuulemma hällä on ollut parhaimmillaan 150x50x50 kokoisessa kolmekin aikuista, vaikka yksi tollanen 150x50x50 on suositeltu yhdelle Herppi.netin mukaan. Vetoaa kuulemma siihen että tulevat toimeen, saavat juosta vapaana ja kuulemma osa aikuisista sillä on 100-120cm pitkissäkin terraarioissa. Kuitenkin suosittelee häneltä hankituille kasvateille aina 150x50x50 kokoista per lisko. Kannattaako tuollaiselta ostaa liskoa joka pitää liian ahtaissa tiloissa liskoja? En haluaisi ostaa eläinkaupastakaan.
Parta-agaman terraario
5
220
Vastaukset
- ophione
Mikset etsi kasvattajia herppi.netistä?
- parta-agama
Siellä tämäkin kasvattaja myy poikasia.
- ophione
Jos minun pitäisi valita suomi24:sen ja herppi.netin väliltä, kun olen etsimässä matelijaa, niin menisin pää kolmantena jalkana herppiin.
Maineikas partiskasvattaja pääkaupunkiseudun lähettyviltä on ainakin -taru- nimimerkki herpistä.
- tuulalullu
maineikas? toki jos arvostaa poikueiden tuottamista liukuhihnameiningillä
- ophione
Mistä päättelet että -taru- tuottaa poikueita "liukuhihnameiningillä"?
En itse tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta kirjoituksista olen saanut sellaisen kuvan, että hän on kokenut, motivoitunut ja vastuuntuntoinen kasvattaja.
Hänellä vaikuttaisi olevan hyvä maine. Positiivinen palaute herppi.net sivustollakin 100% (ei siis yhtäkään negatiivista palautetta kaupoista tähän asti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327