Hei! Oon kohta 17-vuotias poika Pohjanmaalta, ja mua kiinnostaisi aloittaa jalkapallo. Jouduin lopettamaan koripallon jota harrastin n. 7 vuotta. Nyt olen alkanut huomata, että minulla olisi lahjoja jalkapalloon, ja ärsyttää että en nuorempana aloittanut futista. Olisiko mitään mahdollisuuksia päästä huipulle ja ammattilaiseksi? Motivaatiota kyllä riittäisi. Kiitoksia jo etukäteen vastauksista! :)
Jalkapallon aloittaminen 17-vuotiaana.
bayernmunchenfan
2
1207
Vastaukset
- fudisjunnu
Harmi ettet aloittanut aikaisemmin, jos pidät lajista. En usko, että sinulla on mahdollisuuksia enää huipulle, mutta mene ihmeessä omatasoiseen joukkueeseen pitämään hauskaa!
- Audimies Torsenilla
Kyllä sulla on ammattilaiseksi tie jo tukossa, mutta aloita ihmeessä. Erittäin hauska harrastus, itse pelasin ekan virallisen otteluni vasta parikymppisenä, siitä "ura" jatku ihan viime vuosiin asti reilusti yli 30 asti.
Nyt valmennan junnuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269