Tämmöinen tyhmä maalaisjuntti kyselee tälläistä. Olen tilannut ensivuoden heinäkuuksi lennot Berliiniin. Lennon on määrä mennä Tegelin lentoasemalle. Mutta luin juttuja että se loppuu ja tilalle tulee uusi lentoasema. Eihän se vaikuta sitten minun tilaukseeni niin, että en pääsisikään matkaan? Vai lentääkö se lento sitten sille uudellle kentälle jos tuo Tegel keretään lopettaa? Olisin kiitollinen pikaisista vastauksista ^^
Neuvoja Kaipaisin
Maalaesjuntti
1
148
Vastaukset
- Tässähän tämä
No ei vaikuta matkaasi ei. Kun olet oikeaan aikaan lentokentällä ja menet koneeseen niin ennen pitkää olet Berliinissä, niin yksinkertaista se on. Tegel ei sitä paitsi lopu mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022