kun eikös elokuussa ajeta joku ralli elokuussa taisi olla historic onko kellään tietoa missä on erikoiskokeet tai tien nimet
lahti ralli
28
498
Vastaukset
- aikanaan
Varmaan tulee sielläkin rallipaketit jakoon ihan ajallaan, se on sitten muuten nuottiralli...ainakin hisseille.
http://www.lahtihistoricrally.com/ - Lah ua
Soita kilpailun yhdyshenkilölle ja kysy jos neuvos!!
Mitä teet sillä kun sen saa ostaa hyvissä ajoin kun on nuotti kisa??- ralliako
Mikä on yhdyshenkilö?? En ymmärrä
- opel on pop
ralliako kirjoitti:
Mikä on yhdyshenkilö?? En ymmärrä
yhdyshenkilö on kilpailun järjestäjän puolelta oleva henkilö jolle voit soittaa ja kysyä sinua askarrattuttavia asioita kuten juuri tuo reitti ja paikat tien nimet jne. Ko henkilö sitten etsii ja lähettää sinulle kotiin kyseiset paperit kuten reittikartta sis merkit lähtöluettelo ja jos osaat pyytää niin voit saada karttaasi kaikki ns vanhat paikat ja yhteyshenkilön numeron löydät kilpailun sivuilta.
- super2
räikkönen pommiittaaa formulos saatana
- REITTIMAISTERI
löytyy netin syövereistä
- pekka19
kusetusta ei löydy
- REITTIMAISTERI
No kyllä muuten varmaan löytyy
- juujaei
Kuulutus (http://www.hameenlinna.fi/Hameenlinna-tietoa/Viestinta/Ymparistoilmoitukset/No-3502013-Hameen-elinkeino--liikenne--ja-ymparistokeskus/) löytyy, mutta ei itse reittiä....
- REITTIMAISTERI
itse reitti löytyy kun vähän kaivelee!
- outo lipunmyynti
REITTIMAISTERI kirjoitti:
itse reitti löytyy kun vähän kaivelee!
kiinostaisi lähteä katsomaan, mutta ei voi etukäteen suunnitella, kun ei löydy reittikarttaa ja lippujen hintoja muualta, kuin on ilmoittettu, et Lahdesta saa ostettua perjantaina ja itse asun jyväskylässä, eikä ole aikaa ennen lauantaita lähteä sinne..
Jos tuonne haluaa yleisöä enemmän niin kyllä noita lippija ja karttoja pitäisi saada aiemmin ja lähempää kotikulmilta
- Kaakana kotoa
Käykees joku kahtomassa näitten kuntien ilmoitustaulut, oisko reitti
piirretty sinne. Saattaapi viranomaisetkin soveltaa määräyksiä.- sisäkurvihinkkaaja
Lukekaa taliaivot kilpailijaohje niin saatte reitin
- ralliako
ei löydy reittiä hyvä toisaalta ehkä en osaa sanoo
- ralli3
kilpailijaohjeesta on turha reittikarttaa etsiä, siellä sitä ei ole.
- sisäkurvihinkkaaja
aika vajukki saa olla jos ei kilpailija ohjeesta osaa ite piirtää kartalle :D
- ???
Onko Jari-masa Latvala mukana sillä Audilla?
- audi S1
Se on vielä nelosryhmäläinen,m utta hienot on saundit siinä, kun 5 pyttyä murisee
- joo18
On.
Ek1: Lahden satama
Ek2: Kymentaka
Ek3: Kimola
Ek4: Ojassuo
Ek5: Kymentaka
Ek6: Ojassuo
Ek7: Viitaila
Ek8: Hyväneula
Ek9: Voistio
Ek10: Hahmajärvi
Ek11: Hyväneula
Ek12: Voistio
Ek13: Hahmajärvi
Pikkuhiljaa alkaa tämänkin kisan reitti olemaan aika vanhan toistoa.- Tyhmää
Hyvä reittimestari!!
Sulle saisi antaa vuoden rallipalkinnon...
Se olis ilmainen hoito hullujen huoneella:) - Torttu1
Tyhmää kirjoitti:
Hyvä reittimestari!!
Sulle saisi antaa vuoden rallipalkinnon...
Se olis ilmainen hoito hullujen huoneella:)Toivottavasti Jari-marjatalla on tukivarsia mukana...
- En kerro missä
Torttu1 kirjoitti:
Toivottavasti Jari-marjatalla on tukivarsia mukana...
Hakkuu aukko toimii...
- Runkoa
En kerro missä kirjoitti:
Hakkuu aukko toimii...
Vanha paikka?
- Hankkian lippis
Kyl reitti on kilpailuohjeessa, tosin pitää olla kaljahattu päässä, että ymmärtää.
Aikataulukin on helppo laskea vanhalla runkiohjeella.- nääs..
Jos tämä on järjestelyiden taso Lahdessa on parempi tuo ralli siirtää jonnekin semmoiselle paikkakunalle, jossa hommat osataan
- vajukki3
Jos ei ole itsellä entuudestaan 2012 reittiä, niin kilpailuohjeesta ei ole hyötyä. Pelkillä EK:n nimillä ja aikataululla ei pitkälle pääse ja harva voi olla arkipäivänä klo 9 ostamassa reittikarttaa Lahdessa ellei siellä asu.
- Hanaa Peukele.
Siinnä kilpailuohjeessa on juuri muutama avainsana jolla sen reitin voi pähkäillä.
Esim.Kausala, antaa reitille suunnan ja paikannimet pätkien paikan suurinpiirtein.
Oikea rallifani osaa jo näilläkin, kun paikalle voi mennä vähän aijjemin tutustumaan
tilanteeseen.
Eli Kiitos kuuluu järjestäjälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989