Voisitteko auttaa sellaisessa asiassa kuin, miten luodaan varmuuskopiointi-tominto kuvakkeeksi työpöydälle. Minulla on pöytäkone, jossa Windows 7. Haluaisin tehdä ”ohjelmanpätkän”, joka varmuuskopioisi määrätyissä kansioissa olevat tiedostot. Koneella on pääkansio TYÖTIEDOSTOT ja sillä useita alikansioita, jotka kaikki haluan varmuuskopioida. Nykyisin teen sen niin, että käyn ”käsin” kopioimassa tuon pääkansion alikansioineen muistitikulle. Käyhän se noinkin eikä ole iso vaiva, mutta olisi kiva jos homma hoituisi yhdellä klikkauksella. Nythän ”kone” aina kysyy, että tämän niminen kansio ja tiedostot on jo olemassa, korvaataanko, minulla kun on useampi muistitikku kierrossa noissa varmistuksissa ja siellähän sitten aina on jo olemassa noita kansioita ja tiedostoja. Kiitos kovasti jos ehditte auttamaan
Varmuuskopiointi
Mummu 62v
2
137
Vastaukset
- Joku synkronointi
Ota käyttöön joku synkronointi ohjelma esim. ilmainen SyncToy niin ei tarvitse pähkäillä tuollaisia.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=15155 SyncBack on myös oikein hyvä ja helppo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846