Hei! Harrastin n 4-6v sitten seksiä yhden tytön kans,näin häntä vain 2 krt! Ja siitä oli jo monta monta vuosi sitten!en sis tunne häntä!nyt kuulin huhuja että hänellä olisi minun lapsi!onko mulla oikeus isyyskokeeseen?en ymmärrä miksi hän on salaannut niin monta vuottaa!! Autakkaa mitä teen! Kaikki huhut pitää paikaansaa,en tiedä missä se tyttö edes asua nykyää!!
Olenko isä?
6
272
Vastaukset
- Ei isän statusta saa
Entä sitten jos vaikka olisitkin isä? Ei sana isä merkitse mitään. No, tai just sitä 20 sek kun liemet lähtee.
Jos nainen ei ole sinusta ollu pätkääkään kiinnostunut, eikä asiaa sinulle tuonut, niin sinulle se ei kuulu. Anna toisen elää elämäänsä rauhassa. - kuin myös???
Heh! No kuule mulla on nyt myös ongelma tämän sinun tekstisi kanssa. Ei vain oikein ymmärrä. Eikä me mitenkään voida täällä palstalla jokaista tyttöä tietää, kun et edes itse tunnu tietävän ketä etsit. Se nyt on kuitenkin selvää, että sun juna meni jo.
Ps. Onneksi koulut alkaa parinviikon päästä ja nuoriso pääsee oppiskelemaan mm. oikeinkirjoitusta ja välimerkkien käyttöä. - diktaattor1
Ei sulla oo mitää oikeutta selvittää oletko isä. sen äiti voi kieltää koko homman, odota kunnes lapsi on 18v niin sitten voitte tehä kokeenne
- kiirapulina
Kyllä sillä on oikeus selvittää, nimimerkillä mun ex mies jätti suunnitellun lapsen ja nyt haluaakin oikeuksia vaikka ei ole häntä nähnyt.. ja siis laps vuoden. Käräjäoikeuden lkutta voi vaatia ja saakin.
- Arpapeliä.
Lapsista 40 prosenttia syntyy avioliiton ulkopuolella. Oikeusministeriössö kaavaillaan uudistuksia lähes 40 vuotta vanhaan isyyslalkiin.
Iltalehti 2.8.2011.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2011080214148635_pr.shtml
---------- - Ehkä sinunkin isä
Jatkat vain elämääsi. Helpommalla pääset. Ole iloinen, ettei ole sinulta ruokkoja vailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170