Paras. Lukekaa lisää. Seuraavan kerran. Hullu akka nussi. Kyrpää postilaatikossa. Poliisi etsi akkaa puhelinpylväästä. Postilaatikko kaatui akan orgasmiin. Kyrpä lenti poliisin suuhun. Poliisi tukehtui siihen. Aamulla tapahtui kauheita. Rusakot juoksi puistossa. Munkit nussi koulussa. Akka löytyi kaupasta. Kiinnitettynä tankoon. Pilluun sain koskea. Akka sai orgasmin koulussa. Koulu syttyi tuleen. Palomies sammutti tulen. Akka pelastui. Akka otti suihin. Palomies ilahtui. Rusakko hyökkäsi. Akka suuttui. HALUATTEKO KUULA LISÄÄ?
Akka
Hullu
4
7580
Vastaukset
- shinomaniac
No, vaikka.
Kerro. - ei.
ei.
- lisää
joo joo lisää vaa
- jepzjepz
Tollasia on just ihana lukee sen jälkeen, ku on ensin lukenu jonku tooosi hyvän seksi novellin ja sormettanu, ja saanu orQn, ni toi vaan lisää kiihotusta! AAAAHHH!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294