7.6.2013 syntyi kuusi mustaa kääpiösnautseria, kolme urosta ja kolme narttua.
Emä on Enyos Black Pearl ”Lissu” ja isä on EE JMVA FI MVA Peacemaker Black Beach Boy ”Trombi”
Vanhemmat ovat avoimen ystävällisiä luonteeltaan ja tutkittuja silmistään ja varpaistaan ja terveeksi todettu.
Pentujen luovutus 31.7.2013 alkaen. Pennut luovutetaan rekisteröitynä, tunnistusmerkittyinä, terveystarkastettuina sekä madotettuina.
Pennun mukana tulee pentupaketti, joka sisältää mm. ruokaa, ensimmäisen hihnan ja pannan ja leluja.
Pentujen ensimmäinen trimmaus kasvattajan luona sisältyy kauppahintaan.
Kasvattaja on Kennelliiton sitoumuskasvattaja.
3 urospentua etsii vielä omaa rakastavaa kotia.
Tervetuloa sivuillemme, blogista löydät kuulumisia pennuista.
Puppies-sivulta on linkki pentueen sukutauluun.
Hinta: 1300,00
Yhteystiedot: Kennel Enyos
Pirita Halme
p. 040 724 9511
kennelenyos@gmail.com
O: Kääpiösnautseri, musta
Kennel Enyos
1
202
Vastaukset
- Kennel Enyos
www.enyos.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164