Olen siis hakenut opintotukea hyvissä ajoin, mutta sitä suostuttiin myöntämään minulle vasta 16.8 lähtien, vaikka ammattikouluni alkaa melkein 2vko tuota ennen. Kelan päätöksen perustelu kuului:
"Opintotukea ei voida myöntää ajalle x, joka ei sisälly opintotukilain perusteella opintolinjalle määriteltyyn lukuvuoden tukiaikaan".
Saman summanhan tuossa joka tapauksessa saan, vaikka tuleekin hieman myöhässä opiskelun alkuun nähden. Mutta onko tällainen siis kovinkin yleistä joissakin päin Suomea, että koulut alkavat niin aikasin ettei opintotukea myönnetä heti opintojen alettua?
Koulu alkaa liian aikaisin opintotuelle?
opintotuki myöhässä
1
224
Vastaukset
- ytugh
"Mutta onko tällainen siis kovinkin yleistä joissakin päin Suomea, että koulut alkavat niin aikasin ettei opintotukea myönnetä heti opintojen alettua?"
Vaikka kuinka monessa paikassa. Päätös on tehtävä lakien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295