Hääpaikka Turussa?

vinkistä kiitollinen

Tietäiskö kukaan hyvää hääpaikkaa Turussa tai lähistöllä 150 hengelle, johon saisi tuoda omat juomat ja ruuat? Auttakaa siskoa! Missä itse piditte häänne Turun seudulla?

10

2059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bestman

Kaverin häät vietettiin Ruskotalolla.
      Olin Best-man.
      No kuitenkin paikka oli helvetin hyvä juuri 150-200 hengen juhlille.

• badwoman

huhko talo on paras sielt saa roskis ruokaa ilmaiseksi

• KPy

Honkapirttiä ainakin vuokrataan, koska olen ollut siellä joskus partioalisten joulujuhlissa. Saattaisi hyvinkin mahtua 150 henkeä yhteen tilaan. Sitten kannattaa vilkaista "omat sidosryhmät", eli urheiluseuroilla, nuorisoseuroilla, ylioppilaskunilla ja ammattiyhdistyksillä on juhlahuoneistoja, jotka ovat jäsenistölle usein hyvin edullisia.

• ruissalon honkapirtti
        KPy kirjoitti:

Honkapirttiä ainakin vuokrataan, koska olen ollut siellä joskus partioalisten joulujuhlissa. Saattaisi hyvinkin mahtua 150 henkeä yhteen tilaan. Sitten kannattaa vilkaista "omat sidosryhmät", eli urheiluseuroilla, nuorisoseuroilla, ylioppilaskunilla ja ammattiyhdistyksillä on juhlahuoneistoja, jotka ovat jäsenistölle usein hyvin edullisia.

meille vain syömään meillä on seisovapöytä aina seisomassa etenkin silloin kun on naisia

• joo-o

jos haluaa viettää häät kliinisessä laitosympäristössä.

• Mikki
        KPy kirjoitti:

Honkapirtti on raittiusyhdistyksen paikka, joten alkoholia ei saa viedä sisälle. Olen kuullut, että jossain häissä on ollut pihalla erillinen juomateltta. Muuten Honkapirtti on kyllä mukava paikka.

Jotain mahdollisia paikkoja voisivat jo tähän mennessä mainittujen lisäksi olla esim. Kansanpuiston tanssisali, Ilmaristen tanssisali, Kavalton tila, VPK:n talo, Hirvilampi Kakskerrassa...Varmasti monia muitakin löytyy, mutta tässä muutama.

• Tois pualt jokke

Turun linna on upea ympäristö häille. Kirkko ja jatkopaikka saman katon alla.Paikan muistavat häävieraat ikuisesti.

• Vieras

VPK:n talo on aivan mahtava paikka ja sinne saa viedä ruoat ja juomat itse.

• Sulhanen05

Hääpaikkojen varauksella ainakin ENSI KESÄKSI alkaa olla TODELLA KIIRE!!! Itse oltiin liikkeellä viime heinäkuussa, ja silloinkin moni paikka myi jo "eioota"...

Vaihtoehtoisia paikkoja oli mm. Ruskotalo, Ilmaristen "tanssilava", Pikku-Pukki, Pursiseura, Liedon Lujala, Hirvilampi Hirvensalossa...onhan näitä. Päädyttiin kuitenkin Piikkiössä sijaitsevaan Kavalton tilaan...

Ensi kesäksi saattaa vaan nyt jo olla SUURIA VAIKEUKSIA löytää juhlapaikkaa..kirkosta nyt puhumattakaan...

• Ellani

Meidän hääpaikka oli Kappelinranta Paraisilla. Melko uusi paikka, ihana yhtenäinen tila isollekin porukalle. Kannattaa käydä katsomassa nettisivuilla www.kappelinranta.fi ja FB-sivuilla (Juhlakartano Kappelinranta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe