Vanhemmat masentaa mua

Masentunut-

Ne riitelee päivittäin. Mun faija on ehkä vähän narsisti, mutta muuten ihan mukava. Äiti on tutustunu yhteen aika nössöön jannuun, joka on selvästi lääpällään siihe mun mutsiin. Faija kysyy mutsilta aika usein, että onko hän jutellut/tapaillut paljoa sitä miestä. Siitä äite sit suuttuu ja uhkaa lähtevänsä täältä. Tänäänkin oli yks lerta kun oikeesti itkin äidin takia. Se lähti taas jonnekkin autollaan hetki sitten, jätti tieten tahtoen mut, mun iskän ja mun pikkuveljen. Jätti 3v pikkusiskon itkemään peräänsä. Tiiän et se ämmä tulee viäl takas, viimestään huomen illal. Tätäkin kirjoittaessa melkein itkin. Toinen syy, mix vanhemmat lannistaa mut täysin, on tää: Faija ja mutsi o riidellt, faija lähtee kiukkuisena toiseen huoneeseen, ja sitten kattoo meitä ipanoita syyttävästi ja yleensä sanoo jotain tyyliin "Kiitti vaan" ja "Tämäkin on taas minun vikani" lisäksi isä kattoo mua pervosti, ja mä ahdistun siitä, nyt kun rinnatkin on jo alkanut kasvaa... Tuntuu että kaikki on minun syytäni. Tekeekö mun vanhemmat oikein? Kannattaisko mun ottaa yhteyttä johonkuhun? Tuntuu silt et kaikki yrittäminen elämässä on turhaa, haluisin vaan heittäytyy maahan ja kuolla.

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masentunut -

Ja lisäx äiti on käyny usein ravintolassa sen nössön tyypin kans... Koko meiän perhe äitii ja pikkusiskoo lukuunottamat vihaa sitä

sori kirj.virheet, kirjotin kosketusnäytöl

• superupper

Up

• Anonyymi

Miten nyt menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe