Hei! olen suunnitellut kylvävän vesimelonia (sugar baby). Kuinka pohjoisessa tuo lajike menestyy? Olen hyvin kiitollinen jos vastaat!(:
VESIMELONI
2
169
Vastaukset
- Tosi pieni meloni
Mä kokeilin kesällä 2012 juuri tuota sugar baby -lajiketta. Asun pohjois-pohjanmaalla 5- ja 6 vyöhykkeen rajamailla.
Taimet kasvattelin sisällä kevättalvella ja sitten kesän alussa siirsin suojaiseen paikaan ulos harson alle.
Kasvoivat hyvin ja voimakkaasti, kukkivat ja muutama melonin alkukin tuli. Melonit ehtivät kasvaa suunnilleen viinirypäleen kokoisiksi, osa irtoili varrestaan jostain syystä ja syksykin sitten kerkesi tulla. Ei siis kovin järisyttävä tulos, mutta ei myöskään täysin toivotonta. Olihan aika viileä kesäkin.....- -T.L.-
Pitäis varmaan istuttaa semmoseen lootaan minkä voi syksyllä kiikuttaa sisälle ja siellä antaa lisävaloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229