Minulle tuli noin vuoden ikäinen viljakäärmee joka on noin 60cm pitkä ja painoa noin 35 grammaa.Onko tämä ihan ok vai tarvitseeko antaa enemmän ruokaa?Nyt annan ruokaa noin 6-7 päivän välein crawler kokoista hiirtä joka painaa 5-7 grammaa.
Viljakäärmeen paino
4
1016
Vastaukset
- ap......
Niin ja sen verran vielä että otus on ollut minulla noin 1,5kk ja syömisen kanssa ei ole mitään ongelmia.
- mixutb
Kuulostaa kauhistuttavan vähältä tuo paino.. Ettei tuossa nyt olisi jotain virhettä :s oma viljikdeni on hypo snow vuoden ikäinen pituus 98cm ja paino eilen mitattuna 223grammaa ja ruokin 3-4viikon välein 30-35g hiirillä. Muistahan että anna käärmeesi ulostaa ennenkuin tarjoilet lisää ruokaa. Mutta tuo paino minua sen verran epäilyttää että voiko tuo olla edes totta..
- ap.
Punnitsin aamulla uudella vaa'alla ja paino oli 57 grammaa.Eli vanha vaaka varmaan näyttänyt omiaan.
- ap....
ap. kirjoitti:
Punnitsin aamulla uudella vaa'alla ja paino oli 57 grammaa.Eli vanha vaaka varmaan näyttänyt omiaan.
Eli siis varmaan tuo hiiren painokaan ei pidä paikkaansa jos käärmeenkin paino heitti melkein 50%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337