Minulla on outo, aika pitkälti ihon/terskan värinen näppylä terskassa, ihan virtsa-aukon vieressä. Se ei ole mikään mikroskooppinen vaan ihan näkyvä ja kosketeltava. Muistuttaa ehkä hieman finniä koska se ei ole samanlainen kuin syylä.
Näppylä on pehmeä eikä kutia, eikä virtsaaminen satu tai ole muitakaan oireita.
Voiko tämä silti olla sukupuolitauti vai onko tämä vain jokin ihottuma yms. meininki?
Se on muodostunut vain muutama päivä sitten ja minua kuumottaa.
Outo "näppylä" terskassa
3
384
Vastaukset
- Idiootti..
Onko vittu hienoo spämmii tää Suomi24 täytee paskaa..?!?
- jelppia
Tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni tänne Suomi24:ään.
Anteeksi, en tiennyt, että muillakin oli näppylöitä peniksessä täällä ja sinua ärsyttää, että me, kokeneemmat miehet valitamme näistä asioista.
Ja olen pahoillani, että "suomi24 on spämmitty täytee", etenkin tämä ihotaudit/ihottumat-alue mikä ilmeisesti on sinulle kovin kulutettu alue.
Mikä muuten tuo viimeinen sensuroitu kirosana oli? Peruskoulusta on sen verran aikaa etten muista enää miten kiroiltiin niin, että jokaisen lauseen voi päättää kirosanaan.
Mutta onhan nimesi Idiootti. - Utelija
Selvisikö sinulle, mikä se näppylä on..?
Mennyt joku vuosi..
Minulla nimittäin samanlainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096