Kumpi parempi: S-market vai K-market? Henkilökunta, siisteys, hinnat, valikoima...?
Petäjävesi -->
18
1038
Vastaukset
- vakiväki ,
K.market kiva blondi kassallakkin.
- minä
S-market on siistimpi, paremmat valikoimat, halvempi, ystävällisempi henkilökunta, paremmat bonukset. Ym.
- Kumpi ja Kampi
Kannattaa ehkä itse käydä katsastamassa paikat kun eri ihmisillä on erilaiset mielipiteet...
- K.hank.kija
Itse olen tykännyt käydä K -marketissa, mutta asiaan vaikuttaa kaupan sijainti (lähellä) ja tottumuskysymys. Kannattaa itse tutustua, niin kuin yksi vastaajista ehdotti.... :))
- tosi on.
S-marketin pääovilla ulkop. useasti paikkakunnan taxi pallerot isänsä autoilla kytsimässä.?
- R A Järvinen
Hei TAXI kuskien pitää olla passissa 24/ 7 , saavat sit juoruilla kuin pikkuneidit.
- juuri näin
R A Järvinen kirjoitti:
Hei TAXI kuskien pitää olla passissa 24/ 7 , saavat sit juoruilla kuin pikkuneidit.
Ässässä ystävällisempää henkilökuntaa.
- Plussaa
juuri näin kirjoitti:
Ässässä ystävällisempää henkilökuntaa.
K-kaupassa on nopeampi käydä
- bongattu usein
ässän pääovilla useasti taxi ford mondeo VEZ-635 , vaikka p paikkoja vapaana n 10 m päässä.
- ...
Kenen taksi? Onko jonkun paikallisen taksisuharin?
- imemulkkua
herää vitun pelle tottakai taksi saa olla oven edessä koska sielä kaupassa käy mummojakin.
- siwa siwa siwa
Siwa!!
- siis
Ääsh-marketti
- kvoiollahyvä
Jos on varsinkin kolmen K:n eli KuKluxKlan market niin voit saada alennusta "valkoisen miehen bonus".
- äs kaupasta
es-kortti jos on nii poonusta suap
- siperianwalinta31
siperian valinta elikkäs siwa
- Anonyymi
Ässässä kärttyisä kassahenkilö.
- Anonyymi
Asioin yhä Pankkosella, kaikkea tarpeellista, pontikasta alkaen, löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873