Olen ravintola-alalla töissä, ollut jo muutaman vuoden. Nyt olen alkanut miettiä millaista olisi olla ammatillisessa koulussa opettajana. Tykkään ohjeistaa työharjoittelijoita ja antaa vinkkejä mitä olen oppinut itse vuosien varrella. Olen vielä nuori ja hankin ehdottomasti alalta vielä kokemusta, sinällään asia ei ole vielä kovin ajankohtainen. Olen käsittänyt että täytyisi lukea restonomiksi, sen jälkeen vielä opettajakouluun(?) Pärjääkö ilman lukiota? onko jollakki samoja haaveita tai kenties työskenteleekö opettajana? Kertokaa :)
opettajaksi
nuori kokki
1
147
Vastaukset
- 20+1
Tulee nyt aika myöhään vastaus mutta ehkäpä joku saa tästä jotain irti. Mun muistaakseni mulle kerrottiin amiksessa että tarvii olla 6v työkokemus ja sitten pitää hakkia se itse opettajakoulutus. En nyt tasan muista minne tai mitä piti lukea mutta ei ainakaan vaadittu restonomikoulutusta jos muisti nyt oikein pelaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096