Yrittäjä tarvitsee monenlaiseen hommaan apua ympäri suomen.
Kerro itsestäsi, kuka olet mistäpäin ja mitä osaat, miten paljon voisit tehdä sekä tietysti mahdollinen palkkatoiveesi. Otan yhteyttä jos tarpeet ja tarjoukset osuu yksiin!
duracellpupuksi@gmail.com
Apulaisia hakusessa
4
344
Vastaukset
- kiitos asiall. vast.
Voisiko yrittäjä ystävällisesti vähän kertoa lisää, minkälaisia hommia tarjolla ja voiko niitä esim. tehdä etätyönä? Tarviiko olla ajokortti tai auto tai hygieniapassi jne. Kelpaako yli 50-vuotias työntekijä? Minkälaista palkkaa maksetaan? Muutakin saa kertoa. Kiitos.
- älä kysele tyhmiä
eiköhän tuossa riittävän hyvin ilmene ilmoittajan sähköpostiosoite joten hän varmaan kertoo sitten ihan itse asiasta enemmän sähköpostitse kun laitat sinne viestiä
- kiitos vaan
älä kysele tyhmiä kirjoitti:
eiköhän tuossa riittävän hyvin ilmene ilmoittajan sähköpostiosoite joten hän varmaan kertoo sitten ihan itse asiasta enemmän sähköpostitse kun laitat sinne viestiä
Ei tuossa kysytty mitään tyhmää. Kukapa haluaisi tuntemattomaan sähköpostiosoitteeseen alkaa latelemaan kaiken maailman tietojaan kun ei ole mitään takeita tuleeko mitään vastaustakaan. Olisi aloittaja voinut antaa vähän tietoja, niillähän rajaisi turhien yhteydenottojen määrääkin.
- fghdghfgh
Eipä kannata laittaa meiliä. Oon laittanut kahdesti eikä vastaa mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076