Jos vaikka katson "aikuisviihdettä" niin tietenkin kiihotun mutta myöskin alkaa peniksestä tulla siemennestettä. Jopa niin jotta kalsarit tahriintuu.
Riippuu tietenkin jotta paljonko kiihotun.
Onkohan tämä aivan normaalia, siis nyt kyse ei ole itse laukeamisesta kumminkaan.
Nolo aihe, mutta jos saisin vakavan vastauksen.
kiitos
Se vuotaa.
4
351
Vastaukset
- Dr. dickelson
On täysin normaalia.
- aholisti71
Niin, sehän ei varsinaisesti ole siemennestettä, mut normaalia kuitenkin. Mulla on vähän sama: kun näen pöydällä kossupullon, alkaa kieli lipoa ja kuola valua
- kysyn vaan tavallaan
Aholistillä on hyvä vertaus ja kiitoksia kummallekkin vastanneelle.
Kun tuntuu että nykyään sitä tulee ainakin enemmän kuin ennen.Muutos minusta tapahtui siinä jotta menin syömään masennlääkkeitä aika pitkään MAO-estäjiä ja sen jälkeen alkoi vuotamaan kiihottuessa.
Lääkkeet olen jo lopettanut.
Mikä sitten on paljon, kyllä kalsarit tahriintuu ainakin jos kovasti kiihotun.Itse en muista että näin paljon olisi "vuotanut" ennen lääkekuuria.
Sitä tässä haenkin että voiko tuo masennuslääke olla tehnyt jotain vahinkoa?
Lääkkeen nimi on muuten aurorix, toinen nimi moclobemid.- siiselikkö ;)
Ai se olit sinä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707