natalhiiriä etsiskelen

sukkamehu24

Hei.
Olen tässä etsiskellyt natalhiiristä myynti-ilmoituksia mutta mistään en ole oikein löytänyt. Onko teillä natalhiiriä ja mistä niitä olette hankkineet? Voitte myös kertoa omia kokemuksia natalhiiristä.:)

9

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä
    • Sedä

Mulla olisi jos olet kiinostunut.

• sukkamehu24

Kiitos mutta nyt on rahoista sen verran tiukkaa että vasta vähän myöhemmin ajattelin hankkia. Mutta kiitos silti

• Sedä

Eipä sillä, hiiriä tarjoava on ns. feikkisetä, mulla ei ees vieläkään ole niitä kauan hartaasti suunniteltuja Ihka Omia Hiiriä :D

• sukkamehu24
        Sedä kirjoitti:

Eipä sillä, hiiriä tarjoava on ns. feikkisetä, mulla ei ees vieläkään ole niitä kauan hartaasti suunniteltuja Ihka Omia Hiiriä :D

selvä:D itselläkin vasta ensimmäisiä hiiriä...

• PikkuHamsteri

Faunatar on edullinen paikka mutta kanttaa olla kultuskoppa mun hamsteri karkas sen takia koska oli pahvilaatikkossa

• Jos nataleita aikoo, niin ei ainakaan eläinkaupasta, ne kun eivät ole niin kesyjä kuin kesyhiiret, ja yhtään villimpinä ovat sit aika ikäviä lemmikkejä. Mieluusti ei muitakaan hiiriä tai eläimiä kaupasta jos hyvän lemmikin haluaa, kaveri osti kaksi hiirtä jotka olivatkin viiksenpurijoita, ja kolmannen juurikin Faunattaresta eikä myyjä osannut käsitellä hiiri-parkaa yhtään vaan jahtasi ympäri terraa ennen kuin sai kiinni :/

Ja Faunan edullisuudesta voi olla näköjään montaa mieltä, ite käyn aina nauramassa niiden 89e risteytyspupuille, kun puhdasrotuinen on kasvattajalla 60e :'D Samoin puol vuotta vanhoja rottia 35e kun ksvattajalta saa luovutusikäisen 25e. Nataleita en kyllä ees muista ikinä nähneeni niissä.

• sukkamehu24

okei. ajattelin kuitenkin hankkia kasvattajalta koska niistä eläinkaupan lemmikeistä ei oiken koskaan tiedä...

• natskuuu♥

mulla on 3 natskua ja oon kyllä ollu tyytyväinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe