On laskettu, että Paimiossakin 27 miespuolista ihmistä on kuollut aineisiin viime vuosina.
Viina tappaa.
10
413
Vastaukset
- hesu.
No nyt on sitten todistettu että kannattaa vetää "aineita", nimittäin niitä jotka ei käyttänyt mitään "aineita" kuoli viime vuosina paimiossa monin kertainen määrä.
- matemaanikko
Väki elää liian vanhaksi nykyään- eläkkeisiin ei riitä varat millään. Päihdekuolemat laskevat keski-ikää mukavasti. Pitäisikin säätää laki jonka mukaan jokaisen täysi-ikäisen tulee juoda viikottain vähintään kaksi pulloa koskenkorvaa. Alkosta ostettuna tietysti. Viisikymppisenä kuoleva on yhteiskunnan kannalta lottovoitto!
- K. Arkki
Tupakka on kans paha. Luin jostain, et vaiks lopettaiskin polttamisen, niin se on myöhäst... kuolemaan johtaa siitä huolimatta.
- taneli
Kuolee niitä raittiitakin.
- että sillälailla
kaverin tuttu kuoli ja oli täysraitis
- Kysyn vaan!
Moniko meistä on jäänyt metusalemiksi?
- pisuli100
Mä juon joka perjantai ja lauantai eikä koskaan tulee sairauksia.
- janoinen veikko
Eikös se oluen juonti ollut jonkun tutkimuksen mukaan terveellistä sydämmelle?
- korkki kiinni
Taas on siis yksi spurgu vähemmän. Eikö mitään opita?
- Märkäpieru
Mä muistan kans ainaki yhden tapauksen, et raitis ihminen kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707