Kinkerit lähestyy kertokaas joku mulle reitti jo nii voitan yleiskisan 5 minuutilla!! :)))
Mänttä 200 ajot
40
1142
Vastaukset
- ratamestari1
1 sassi
2 pihlaisto
3 hirvijärvi
4 musturinkulma
5 sassi 2 - ratamestari 2013
Nyt taas paskaa tuo reitti!!
Ihan keksittyjä. - melkein ratamestari
Oikeaa reittiä peliin, eikä mitään paskan jauhantaa
- ajiojipos
Rautaniemi, oikein päin :)
- paikkakuntalainen
Aivan hyvä vaan että reittiä ei ole vielä kellään tiedossa..
- mummo rautaniemestä
Jes pelaa, nyt pelaa se rautaniemen legendaarinen
- kestikeidas
Tiedetään mutta ei kerrota.
- Piilosa
Taitaa olla pitkästä aikaa ralli jossa reitti on onnistuttu pitämään pimennossa todella hyvin kun ei täälläkään porukka siitä ole huutelemassa tämän enempää omia versioita! Mahtaakohan pysyä jemmassa loppuun asti!?
- toimiiiii
Piilosa kirjoitti:
Taitaa olla pitkästä aikaa ralli jossa reitti on onnistuttu pitämään pimennossa todella hyvin kun ei täälläkään porukka siitä ole huutelemassa tämän enempää omia versioita! Mahtaakohan pysyä jemmassa loppuun asti!?
kellä on kellä ei, mut onneks reittiä ei ole niillä jotka sen tänne huutelee
- rallipieru
Tarviiko sitä tänne tulla huuteleen et tiedetään mutta ei kerrota, se saa toppahousuissa sellasen paniikinomasen liikkeen alkaa kyselee joka tuutista sitä reittiä sitte, ja sit ku joku kertoo ni sit se leviää tänne..
- kyllävain
Hieno homma että reitti on pysynyt salassa, ja toivottavasti pysyykin.
- kestikeidas
Kertoisinko sittenkin.
- mänttä
EK1 varressa asuva vanhempi naishenkilö sai tarpeeksensa etuhinkkauksesta ja valitti poliisille.. Kisaa ei ajeta Mäntässä, vaan siirretään kokonaan Rautaniemeen joka ajetaan molempiin suuntiin 2 kertaa, paikkoja riittää jokaiselle!
- EK päälikkö
Totta soittelee järjästäjälle koko ajan ja nyt ek ajaminen vaan laudalla.
Ei peruuntuu vain yks nyt. - ijhoasdijos
Höpö höpö ho.ot!
- Mökkitie
Vahemmillani mökki ek 1 varressa.
Kyllä tuon on ihan totta siellä asuu yks mies joka vastustaa ralli henkeen ja vereen!
On jo yks kerta sen takia peruttu.
Ettei se ole ihan höpöä:)!
On varmaan siellä vääntö käynissä taas kuinka käy.- Miesvainainen
Päättäkää ensin onko se mies vai naishenkilö ennen kuin täällä huutelette pätkien peruuntumisesta.
Kilpailuahan on jo muokattu johtuen tietöistä -7km erikoiskokeita ja 8km siirtymää... Ei sekään hyvä ole! Kilpailijat maksaa siitä mitä on erikoiskokeita ja sitten viikkoa ennen kisaa ilmoitetaankin että kisa lyhenee käytännössä yhden lyhyen pätkän verran niin eihän sen näin pitäisi olla! Kyllä sitä mielummin ajaa ek:ta kuin siirtymää!! - Mökkitie
Miesvainainen kirjoitti:
Päättäkää ensin onko se mies vai naishenkilö ennen kuin täällä huutelette pätkien peruuntumisesta.
Kilpailuahan on jo muokattu johtuen tietöistä -7km erikoiskokeita ja 8km siirtymää... Ei sekään hyvä ole! Kilpailijat maksaa siitä mitä on erikoiskokeita ja sitten viikkoa ennen kisaa ilmoitetaankin että kisa lyhenee käytännössä yhden lyhyen pätkän verran niin eihän sen näin pitäisi olla! Kyllä sitä mielummin ajaa ek:ta kuin siirtymää!!Minun ei tarvi päättä se on mies!
Tuo edellinen kirjoitteli jotain omia.
Toivotaan et säästytään ettei peruta!
No tuosta kyseistä perumista kyllä voi osoittaa sormella ihan muuta kun järjästäjää! En nyt kerro ketä:) Sen siellä liikkuvat kyllä näkee.
On vain niin et aina ei tieto mene perille joissakin paikoissa.
Voit varmaan perua jos elämäsi tuosta 7 km on kiinni. Mitenkäs sitten kun tulee lanssi ja peruutaan ekoo? Itketä sittenkin;)?
Kannattaa muistaa ettei vaan niin käy et syy on itsessä kun lanssi lähtee:)
Hyvää rallia kaikille! - Miesvainainen
Mökkitie kirjoitti:
Minun ei tarvi päättä se on mies!
Tuo edellinen kirjoitteli jotain omia.
Toivotaan et säästytään ettei peruta!
No tuosta kyseistä perumista kyllä voi osoittaa sormella ihan muuta kun järjästäjää! En nyt kerro ketä:) Sen siellä liikkuvat kyllä näkee.
On vain niin et aina ei tieto mene perille joissakin paikoissa.
Voit varmaan perua jos elämäsi tuosta 7 km on kiinni. Mitenkäs sitten kun tulee lanssi ja peruutaan ekoo? Itketä sittenkin;)?
Kannattaa muistaa ettei vaan niin käy et syy on itsessä kun lanssi lähtee:)
Hyvää rallia kaikille!En varmaan missään maininnut ajavani itse kyseisessä rallissa vaan tarkoitin, että kilpailijat varmaan viettäisi mielummin aikaa erikoiskokeilla kuin siirtymillä. Muutamassa rallissahan on viimeaikoina ollut tämä sama ilmiö, että reitti onkin lyhentynyt enemmänkin kuin muutaman km, johtuen natura-alueista ja tietöistä ja milloin mistäkin.
Eiköhän kaikki kuitenkin toivo että jos ek:ta lyhennetään tai perutaan olisi se viimeinen syy siinä lanssissa!! Kukaan ei varmaan silloin valita jos jää kilsat ajamatta koska ainakin meillä joillain on asiat laitettu tiettyyn arvojärjestykseen. - Tekijä 007
Miesvainainen kirjoitti:
En varmaan missään maininnut ajavani itse kyseisessä rallissa vaan tarkoitin, että kilpailijat varmaan viettäisi mielummin aikaa erikoiskokeilla kuin siirtymillä. Muutamassa rallissahan on viimeaikoina ollut tämä sama ilmiö, että reitti onkin lyhentynyt enemmänkin kuin muutaman km, johtuen natura-alueista ja tietöistä ja milloin mistäkin.
Eiköhän kaikki kuitenkin toivo että jos ek:ta lyhennetään tai perutaan olisi se viimeinen syy siinä lanssissa!! Kukaan ei varmaan silloin valita jos jää kilsat ajamatta koska ainakin meillä joillain on asiat laitettu tiettyyn arvojärjestykseen.Nykyään rallin järjästäminen ei ole ihan helppoa.
On paljon asioita mitkä voi viime tipassa muuttaa reitin.
En tiedä ilmiöstä.
Kyllä suurin syy vähäisiin kilometreihin jo suunittelu vaiheessa on ettei ole tekijöitä.
Suuret siirtymät tule taas teiden saamisen takia välillä pitkis. Sora aikaan varsinkin.
On ratamestareita jotka ei tyydy vanhoihin teihin ja etsii uusia. Siinä miinus helposti pitempi reitti.
Tuskin ek:ta lyhennetään lanssin takia ;)?
Mut itkijöitä on aina ollut ja tekijöitä vähän ;)
- runkrunkrunk
Mitä ihmettä, eikö meidän Reittimestarilla ole tietoa Mänttä 200-ajon reitistä.
- Ostan kartan
Reittimestari on toivon mukaan tullut järkiinsä ja lopettanut reittejen levittelyn!
Saavat senkin rahan järjästäjä kun ostavat reittikarttoja!
Kartan myynti alkaa aamulla 8.00! Eikä 9.00 niin kun jossakin lukeepi..
Jos ette usko käykään rallin sivuilla.. Tottakai on tietoa reitistä, muttei pimeen kisan reitti tänne vielä ilmesty.
Eipä tuolla hirveesti mitään uutta ja ihmeellistä ole tarjolla, joten vanhoja karttoja selaamalla pääsee kyllä hyvin jo reitin makuun.
- vilppulan kesoil
Ei vitussa ole tietoa, kaikki perustuu siihen että meiän kylällä osataan järjestää rallia kun taas etelän pellet laittaa kartat jakoon puol vuotta enne kisoja ja itketää ku toppahousut ajelee tiet puhki jo ennen kisaa!
- ayv1
kai siellä autoja muutenkin liikkuu, vai hevosillako siellä ajetaan...?
- resinaralli
ajetaaks kavala ja kuin päin ?
- Kavala
Ei ajeta
- Reitillä käyny
Ei ajeta kavalaa tänävuonna
- Reitillä käyny
Ei ajeta kavalaa tänävuonna
- tieto 200
Ka....
Vä......
Ko...
Ju......
Sa.......- huomenna hinkkaamaan
Tää kertooki reitin, thänks :)
- Yrittäkää ymmärtää
Täällä nyt aina haukutaan näitä reitin jakajia, niin mä en enää jaksa, mutta haluaisin kysyä että mitä helvettiä te saatte siitä että jaatte reitin täällä?
Se ei lisää teidän penkkauskottavuutta millään lailla, kun ette edes omalla nimellä esiinny.
Mun puolesta reitin voi jakaa, mutta tekisitte sen edes vasta kilpailuaamuna, jottei edeltävällä viikoilla ole hirveää kylänpoikien sierrarallia, joka vaikeuttaa teiden saantia varmasti isommaltakin alueelta kuin kyseisen tien. En haluais maalailla piruja seinälle, mutta pian sekin tapahtuu kun kylän suurimman maidontuottajan Kalle-poika jää auton alle, kun ollaan sillä sierralla vähä hinkkaamassa pätkää. Siinä sitte mietitään ajetaanko rallia vai ei.
- kuivis
onks tietoo miltä pätkältä toi 7 kilsaa on pois
- Mänttä
On tietoa on ek 1 josta on poissa.
- kuivis
kiitti. eli vissiin se loppu vai
- repa63
maali samas kohtaa ku 2007 ek1
- kuivis
onko ek 2:sta ajettu tossa muodossa milloin?
- zuppahuppa
Mikähän on syynä ykkösen kielletyn katselualueen osuudelle? Taitaa olla ihan pitempi osuus.
- runkrunkrunk
täytyy niitä paikkoja nyt jollain rajaa ettei toppahousut pääse pilaamaan ;D
- runkia
no näitä kommentteja ku lukee nii ykskää toppahousu ei oo ees tällä paikkakunnalla ku noilla spekseillä lähtee suunnistaa::D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979