Olen 17v nuori äiti ja odotan kolmatta lasta : )
Kaikki on mennyt hyvin vaikka kovasti olen saanut kuulla negatiivista palautetta myös tuntemattomilta.Sain esikoisen ollessani 15v, toinen lapsi sai alkunsa melkein samantien esikoisen jälkeen kuten nyt kävi tämän kolmosen kanssa.Lapsilla on sama isä hieman vanhempi minua.Kelpo mies ja hyvä isä :) ollaan kihloissa ja häitä ollaan jo mietitty.Lapset ollaan haluttu, koska ollaan niin rakastuneita : )
Voisinko ylpeämpi olla kun katson kahta pientä tyttöäni ja masussa kasvaa pieni poika.Ihan kyyneleet tulee silmiin!
Nuorena voi ihan hyvin saada lapsia siinä ei mielestäni ole mitään hävettävää tai huonoa! me haluamme vielä ainakin kaksi...
Ylpeä nuori äiti
emppu*
3
210
Vastaukset
- timppa työläinen
.....ja koulutusta et ole nyt sitten jatkuvien raskauksiesi takia ehtinyt hommaamaan minkäänlaista....just joo....Toivottavasti pysytte ukkosi kanssa yhdessä,ettet ole lapsilaumasi kanssa kohta yhteiskunnan elätettävänä...
Onkohan tämä joku keino välttää opiskelu ja työnteko,vai mikä ajaa lapsen tekemään lapsena lapsia???- tiedänmitäteit
Timppa on nyt vaan iha hiljaa siellä. Tiedän taustasi joten sun on turha tulla huutelee ;)
- himmeetä
Ei ole totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031549
- 801457
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811241Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032