voinko tehdä läksyjäni kirjoituspöydälläni ja samalla pitää siinä hiirtä juoksupallossa? juoksupallossani on sellainen teline joka pitää pallon paikallaan. eli siis voiko hiiri vain juosta siinä sen aikaa vai kyllästyykö se siinä...
KYSYMYS HIIRISTÄ!
4
121
Vastaukset
Ei oo kyllä mitään mieltä pitää hiirtä paikallaan pallossa, sillä on takuulla terrassaankin hauskempaa. Sen sijaan jos vähän jaksat vahtia samalla, pidä toki sitä vapaana kipittelemässä siinä. Se ymmärtää kyllä olla päättömästi hyppäämättä alas, vaikka varmaankin keksii koettaa kiivetä jalkaa lattialle :)
- sukkamehu24
ok kiitti. sulta on kyllä tullu monta kertaa hyviä vastauksia ihan jokaseen pulmaan :)
Ole hyvä :) Itekkin kun olen vuosikaudet pyöritellyt vähän jokaisen hiirilajin hankintaa, niin jotain tietoa on omassakin päässä. Hiiret.fi:stä ja hiirifoorumilta lueskelleena.
- sukkamehu24
tohon ylempään viestiin vielä että mä en tehny tota alotussviestiä sukkamehulla ku se oli musta jotenkin nolo kysymys :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299